"نه به معامله قرن"؛

آمریکا و اسرائیل محور اصلی مبارزه با استکبار

 نماینده  ولی فقيه در استان و امام جمعه همدان گفت: محور اصلی مبارزه با استکبار در تفکرات امام خمینی (ره)  مبارزه با آمریکا و اسرائیل است.

آمریکا و اسرائیل محور اصلی مبارزه با استکباربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آیت الله حبيب الله شعبانی موثقی، نماینده  ولی فقيه در استان و امام جمعه همدان در خطبه های عبادی سياسی نماز جمعه همدان در روزجهانی  قدس افزود: محور اصلی مبارزه با استکبار در تفکرات امام خمینی مبارزه با امریکا و اسرائیل است.

وی بیان کرد: استکبار یکی از کلید واژه های اصلی تفکرات و خط مشی امام خمینی است.

 آیت الله  شعبانی با اشاره به سیاست معامله قرن آمریکا در منطقه گفت: با کمک کشورهای منطقه و عربستان آمریکا قصد تشکیل فلسطین جدید، تشکیل شهرک های صهیونیستی، خلع سلاح گروه های مقاومت و منتفی شدن برگشت آوارگان فلسطینی است.

وی با بیان اینکه این اقدام خیانت به آرمان  و مردم فلسطین است،گفت:این سیاست خصمانه آمریکا باعث به رسمیت شناخته شدن کامل رژیم جعلی اسرائیل است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اضافه کرد: ادامه معامله قرن آمریکا تجزیه کشورهای اسلامی و منطقه به ویژه عراق و ایران است.

  امام جمعه همدان با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)ابراز داشت: اساس تفکرات و خط مشی سیاسی امام خمینی (ره) مبارزه با استکبار جهانی است.

وی به ایام لیالی قدر و عزاداری امیرالمومنین علی علیه السلام اشاره  کرد وگفت: تقوا الهی مهمترین مسئله در کلام امام علی علیه السلام و سیره اهل بیت است.

ایت الله شعبانی  با اشاره به برکات نماز جمعه و اهمیت این فریضه الهی و اسلامی و اهمیت آن در جامعه گفت: نمار جمعه ثروت و اندوخته اخروی عظیمی برای مسلمانان است.

امام جمعه همدان با اشاره به روایات از پیغمبر بزرگوار اسلام در باره اهمیت نماز جمعه اظهار داشت: سه موضوع وجود دارد که  اگر با ائمه خود مخالفت کنید موجب هلاکت می شود.

وی ادامه داد: یکی از این موارد نماز جمعه و اهتمام به نماز جمعه در جامعه و بین مسلمان است.

 آیت الله شعبانی با اشاره به ضرورت برگزاری هر چه با شکوه نماز جمعه در جامعه اسلامی بیان کرد: اگر تقوا در جامعه رواج پیدا کند خیلی از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.
آیت الله شعبانی با تاکید بر برگزاری باشکوه نماز عید فطر در مصلی همدان گفت:امید است این شکوه و عظمت حضور مردم در نماز جمعه بعد از ماه مبارک رمضان تداوم یابد.

انتهای پیام/د.ا

آمریکا و اسرائیل محور اصلی مبارزه با استکباراست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.