نه به معامله قرن ؛

زمینه متلاشی شدن رژیم غاصب صهیونیستی فراهم شده است

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: زمینه متلاشی شدن رژیم غاصب صهیونیستی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل گفت: فلسطین متعلق به یک ملت نبود و هدف از ضربه به فلسطین این بود که استکبار در منطقه استقرار یابد و جلوی فعالیت مسلمان‌ها را بگیرد و مانع ترسیم چهره حقیقی جهان اسلام شود.

وی افزود: امام راحل با حکمت و درایت روز قدس را در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان اعلام کردند؛ ۴۰ سال از آن روز‌ها می‌گذرد و ما در این مدت مشکلات متعددی داشتیم و در زمانی که کشور درگیر بحران‌های داخلی بود و هنوز پایه‌های نظام محکم نشده بود، امام روز قدس را اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: آن روز برخی از روی غفلت و جهل و عناد می‌گفتند چرا وقتی کشور دچار بحران است، باید برای مردم فلسطین تلاش کنیم، اما امام آینده را می‌دید و مثل برخی تنها جلو خود و زمان خود را نمی‌دید.

شیرازی افزود: امام راحل با این اقدام امیدی به ملت فلسطین برای تداوم حرکت و حیات داد و آن‌ها را امیدوار کرد تا در میدان مبارزه با رژیم اشغال‌گر قدس مبارزه را محکم کنند.

وی بیان کرد: مردم مسلمان غزه با توکل به خدا چهارمین ارتش جهان یعنی اسرائیل را به رغم حمایت آمریکا از آن به زانو درآورده است.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار داشت: مردم فلسطین با فکر و نبوغ خودشان موفق به ساخت موشک‌های جنگی شده اند و رژیم غاصب اسرائیل از تقویت و تجهیز بیشتر مردم غزه در آینده سخت نگران است.

شیرازی گفت: حمایت مردم دنیا رفته رفته از مردم فلسطین بیشتر و بیشتر می‌شود و امروز رژیم غاصب صهیونیستی به چهره‌ای منفور در جهان تبدیل شده و این امر زمینه متلاشی شدن این رژیم را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: چند سال قبل رهبر معظم انقلاب فرمودند تا ۲۵ سال دیگر رژیم غاصب صهیونیست از بین می‌رود، اما این به معنی سپری شدن ۲۵ سال کامل نیست و می‌تواند زودتر نیز به وقوع پیوندد؛ نسل جوان ایران و دنیای اسلام در دوران حیات خود سقوط اسرائیل و سقوط آمریکا را خواهند دید.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران بیان کرد: امروز دشمن با قدرت موشکی غزه مواجه است و در آینده نه چندان دور قدرت امت اسلامی به حدی گسترده می‌شود که از قدرت دشمن قوی‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/ح

فلسطین متعلق به همه مسلمانان جهان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.