نه به معامله قرن/مدرس حوزه علمیه قم:

وحدت و ایمان محور پیروزی مسلمانان در برابر دشمنان است

مدرس و استاد حوزه علمیه قم گفت: وحدت و ایمان امت اسلامی محور پیروزی مسلمانان در برابر تمام توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیست‌ها است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت اسلام سیدعلی مهدوی نیا روز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در سنندج گفت وحدت و ایمان محور پیروزی مسلمانان در برابر تمام دشمنان است و این الگو به عنوان یک رکن در جامعه اسلامی از جمله استان کردستان وجود دارد.

وی اضافه کرد: اهل تسنن پیرو آن مکتبی هستند که امام شافعی (رض) از محبت اهل بیت و اهمیت آن خبر می‌دهد و بر وحدت و یکپارچه امت اسلامی تاکید دارد.

مدرس و استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه ترس هم اکنون بر جان رژیم صهیونیستی لرزه انداخته است، افزود: ترس این رژیم از وحدت جامعه اسلام است که رهبر معظم انقلاب تداوم بخش آن در بین امت اسلامی هستند.

حجت الاسلام مهدوی نیا یادآور شد: رژیم صهیونیستی ثمره وحدت امت اسلامی را در جنگ‌های مختلف از جمله جنگ‌های اسراییل و لبنان، جنگ ۳۳ روزه و جنگ ۵۵ روزه غزه دیده و هم اکنون دست یاری به سوی استکباری دراز کرده تا تدبیری برای ممانعت از سقوطش بیندیشد.

وی گفت: در سایه این وحدت است که دبیر کل جهاد اسلامی به همراه مردم ستمدیده فلسطین با تمام قدرت به پشتوانه امت اسلامی در برابر تمام توطئه‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی از جمله معامله قرن ایستاده است.

حجت الاسلام مهدوی نیا تاکید کرد: امام خمینی (ره) با درایت خود وحدت اسلامی را ملاک پیروزی مسلمانان قرار داد و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند تا تمام امت اسلام یک صدا مرگ بر اسراییل را سر دهند و از فلسطین حمایت کنند.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: فلسطین ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.