نماینده، ولی فقیه در کردستان:

خلع سلاح مردم فلسطین هدف استکباراز معامله قرن است

نماینده، ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه خلع سلاح مردم فلسطین مهمترین هدف استکبار و رژیم صهیونیست از مطرح کردن موضوع معامله قرن است، گفت: مردم مسلمان جهان هرگز اجازه این اقدام را دشمنان نمی‌دهند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: استکبار و رژیم صهیونیستی در معامله قرن در ظاهر به دنبال تأسیس ۲ کشور مختلف برای رژیم صهیونیستی و فلسطین هستند، اما در اصل بدنبال خلع سلاح گروه‌های مقاومت هستند.

وی با اشاره به اینکه تمام مفاد معامله قرن به نفع صهیونیست‌ها است، افزود: در این معامله صهیونیست‌ها بدنبال خلع سلاح مقاومت فلسطین و رسیدن به اهداف شوم خود در سرزمین اشغالی هستند، اما مسلمانان جهان با حضور خود در عرصه‌های مختلف از جمله راهپیمایی روز قدس می‌توانند مانع بزرگی برای رسیدن آن‌ها به اهداف شأن باشند.

آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که در معامله قرن مطرح شده همکاری خائنان برخی کشور‌های عربی با دشمنان اسلام است در حالیکه باید انسان‌های آزادیخواه در تمام دنیا برای حفظ وطن فلسطین‌ها در کنار آن‌ها باشند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه این معامله یکی از اهداف استکبار جهانی برای دخالت در مساله خاورمیانه از جمله فلسطین است، گفت: مردم ایران اسلامی با حضور در این راهپیمایی‌ها به جهانیان نشان می‌دهند هیچگاه در برابر تهدید‌های و هجمه‌های دشمنان دست از دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بر نمی‌دارند.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه امروز استکبار به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند با فشار و تحریم خواسته خود را به ملت ایران تحمیل کند، یادآور شد: همه ملت ایران باید در این روز‌های حساس با حفظ برادری و همدلی خود زمینه عبور از مشکلات و بحران‌های موجود کشور را فراهم کنند.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.