طومار هواداران یوونتوس علیه کونته

هزاران نفر از طرفداران یوونتوس با امضای یک طومار اینترنتی خواستار حذف ستاره یادبود کونته در این باشگاه شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از  پیوستن آنتونیو کونته سرمربی سابق تیم فوتبال یوونتوس به اینترمیلان، خشم هواداران بیانکونری را برانگیخته و هزاران نفر از طرفداران این تیم با به راه انداختن یک پویش اینترنتی خواستار حذف ستاره یادبود در استادیوم آلیانس شده اند.

در بخشی از این درخواست که بیش از سه هزار نفر آن را امضا کرده اند، آمده است:  "آنتونیو کونته" کاپیتانی محبوب بود، که همچنین با قلبش بازی می‌کرد.

سپس او مربی ما شد و برای ما پس از ماجرای کالچوپولی و کسب رده‌های هفتم، بدون یک تیم برجسته به طور غیر منتظره عنوان قهرمانی اسکودوتو را بدست آورد.

من فکر می‌کنم که می‌توان این قهرمانی را به این دلیل اهمیت تاریخی آن، با قهرمانی در لیگ قهرمانان، مقایسه کرد.

ما می‌دانیم مربیان، و همچنین بازیکنان و مدیران، حرفه‌ای هستند، که حق دارند که انتخاب‌های حرفه‌ای فراتر از تعلقات داشته باشند.

در ادامه عنوان شده است که اگر مورینیو به یووه بیاید، او هیچ خطایی در قبال اینتر نداشته است، درست همانطور که ساری رفت یا کاپلو به رم پیوست.

اما در مورد رفتن کونته به اینتر، وضع بسیار متفاوت است. او فقط بازیکن سابق یوونتوس و یا یک مربی حرفه‌ای که به یک تیم رقیب می‌رود، نیست. بسیاری در گذشته این کار را انجام داده اند.او به تیمی می‌رود که بازیکنانش حتی امروز هم عقاید منفی خود را علیه یووه پنهان نمی‌کنند، تیمی که قهرمانی را از همان یوونتوسی که کونته برای آن بازی می‌کرد و پیشکسوت آن بود، دزدید. رفتن به اینتر انتخاب حرفه‌ای برای کونته نیست. انتخاب حرفه‌ای برای او رفتن به ناپولی، رم و میلان است.

رفتن به اینتر به معنای پیوستن به باشگاهی است که خوشبختانه بدون موفقیت سعی داشت از طریق چندین کانال ما را نابود کند و تاریخچه‌ای را که بدون شک کونته پیشکسوت آن است، آلوده کند. رفتن به اینتر انتخاب حرفه‌ای نیست. رفتن به اینتر به معنای زیر پا گذاشتن شرافت است.
ستاره یاد بود نشان می‌دهد که یوونتوسی بودن به چه معناست.
با این کار کونته دیگر نشانگر و نماینده روحیه و ارزش‌های یوونتوسی را که ستاره‌های دیگر را به تصویر می‌کشند، نیست.

این مربی ۴۹ ساله از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۴ به عنوان بازیکن ۴۰۰ بازی برای بیانکونری انجام داده است، ۵ قهرمانی در اسکودتو و یک قهرمانی لیگ قهرمانان در کارنامه دارد.

کونته از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ سرمربی این تیم بود و بانوی پیر را به سه قهرمانی در اسکودوتو رساند.


 بیشتر بخوانید:

گواردیولا نزدیک‌تر از قبل به نیمکت یوونتوس / وضعیت مبهم بیل در مادرید

توافق اولیه یوونتوس و گواردیولا

تساوی رم و ساسولو / کار سخت رمی‌ها برای سهمیه لیگ قهرمانان


انتهای پیام/

خشم یوونتوسی‌ها از پیوستن کونته به اینتر

برچسب ها: کونته ، دنیای ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار