نه به معامله قرن؛

روز قدس نمایش روشنی از قدرت مسلمانان جهان

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نمایشی از قدرت مسلمانان برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی رستمیان، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نمایشی از قدرت مسلمانان برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

علی رستمیان افزود: سالهاست در سایه ظلم و جنایت رژیمی بی رحم و وقیح که در حمایت کامل استکبار و ایادی آن است مردم مظلوم فلسطسن را از خانه و کاشانه خویش آواره کرده اند.

وی اظهار داشت: رژیم کودک کش صهیونیستی سالهاست که منازل مردم فلسطین را تخریب و وقیحانه مردم مظلوم را کشتار می نماید که متاسفانه سازمان ملل در مقابل این اقدامات وقیحانه سکوت می کند.

نماینده مردم سلسله و دلفان یادآورشد: آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، با تدبیر و اندیشه حکیمانه امام راحل (ره) به روز جهانی قدس نامگذاری شده است تا آرمان رهایی آن از چنگال رژیم جعلی، غاصب و اشغالگر صهیونیستی تا رسیدن به نتیجه آن، برای همیشه در تاریخ زنده بماند.

رستمیان تصریح کرد: جهان اسلام این یوم الله را به نمادی برای همدلی، وحدت و همبستگی جهان اسلام و آزادیخواهان عالم در برابر رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین بدل سازند.

وی تاکید کرد: از آحاد مردم آزاده، شریف و همیشه در صحنه شهرستان های دلفان و سلسله دعوت می نمایم تا در راهپیمایی یوم الله قدس حضور پر شور داشته باشند و انزجار خود را از جنایات بی شرمانه رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کرده و وحدت و اتحاد امت اسلامی را در مسیر تحقق آرمان مقدس آزادی قدس شریف به نمایش گذارند.

انتهای پیام/ ر

روز قدس نمایش روشنی از قدرت مسلمانان جهان است

برچسب ها: قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.