روز قدس روز بصیرت و آگاهی امت اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خاتم گفت: روز جهانی قدس روز بصیرت و آگاهی امت اسلامی و فرصتی ارزشمند برای نمایش وحدت جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ عباس باقری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خاتم با انتشار بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

در این بیانیه  آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز با گذشت حدود چهار دهه از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، تجلی معنویت حقیقی وحضور در صحنه‌های مبارزه با ظلم و ستم است ومردم شریف شهرستان خاتم همچون سال‌های گذشته باحضور پرشور و انقلابی خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بااستکبار جهانی به صحنه می‌آیند.

روز قدس امسال را می‌تواند نقطه عطفی در آزادسازی بیت المقدس و فرصتی ارزشمند برای نمایش وحدت جهان اسلام و قدرت نرم امت اسلامی و آشکار ساختن رسوایی و خفت چهره نفاق و ارتجاع منطقه قرار داد.

بی تردید روز جهانی قدس در لبیک به ندای، ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای امروز صحنه نمایش خیره کننده بصیرت و آگاهی امت اسلامی و انزجار آنان از اقدام شیطانی ترامپ در انتقال سفارت خانه آمریکا به بیت المقدس و به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و نیز همراهی معدود کشور‌های مفلوک، حقیر و معلوم الحال قرار خواهد گرفت و نشان خواهد داد که توطئه هایی، چون معامله قرن و سازش و عادی سازی روابط با غاصبان فلسطین قهرمان از هم اکنون شکست خورده است.

اینجانب از آحاد مختلف مردم شهرستان برای حضور پرشور، گسترده و انقلابی در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس و تجدید میثاق با آرمان بلند حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی دعوت به عمل می‌آورم تا دراین تجلی گاه شور و شعورِ مبارزه با ظلم، حضور به هم رسانند و طرح موسوم به معامله‌ی قرن را به افتضاح قرن تبدیل کنند و با شعار روز جهانی قدس، شکست معامله‌ی قرن، تثبیت آرمان فلسطین مرهمی بر زخم مستضعفان عالم شوند.

انتهای پیام/ی

روز جهانی قدس روز نمایش وحدت جهان اسلام است

برچسب ها: قدس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.