آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر لرستان

با اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، نام نویسی سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، با اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، نام نویسی سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر آغاز شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان  با بیان اینکه ثبت نام سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر لرستان در ۳ بخش خدمات، کشاورزی و صنعت آغاز شده، اظهار داشت: مشمولان این جشنواره بنگاه‌های غیر دولتی، تمامی بنگاه‌های کسب و کار بدون محدودیت در اندازه (خرد، کوچک، متوسط و بزرگ)، بنگاه‌های کسب و کار که قبل از سال ۹۳ تاسیس شده باشند، هستند.

علی آشتاب  افزود: بنگاه متقاضی نباید طی دو سال اخیر (سال ۹۵ و ۹۶) به عنوان کارآفرین برتر استانی یا ملی در جشنواره کارآفرینان برتر انتخاب شده باشد.

آشتاب در ادامه افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام از امروز ۹ خرداد تا ۳۱ تیر ماه ۹۸ به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR مراجعه کنند.

وی شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر کشور و معرفی آنان به عنوان الگو به آحاد مردم بویژه جوانان، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه تمامی مراحل ثبت نام جشنواره به صورت اینترنتی بوده و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرستان‌های تابعه از پذیرش هرگونه فرم و مستند به صورت دستی معذور هستند، خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان به ثبت نام در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان یا ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

ثبت نام سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر لرستان آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.