مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

اردبیل مقصد ارزانی برای مسافران در تابستان است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اردبیل به عنوان ییلاق ایران مقصد ارزانی برای مسافران در تابستان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جلسه با کارشناسان گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل، گفت: اردبیل به عنوان ییلاق ایران مقصد ارزانی برای مسافران در تابستان است.

وی گفت: اردبیل تنوع بسیار بالایی در داشتن جاذبه‌های گردشگری و ارایه خدمات متعدد دارد که از این حیث در سطح کشور بی نظیر است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: طبیعت و اقلیم جنگلی-کوهستانی در جنوب استان، جاذبه‌های متعدد تاریخی و طبیعی اعم از مجموعه جهانی شیخ صفی، آب‌های گرم معدنی، کوه سبلان و... به همراه آب و هوای گرم منطقه مغان در شمال استان می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برای گردشگران باشد.

فلاحی اضافه کرد: وجود پیست‌های اسکی و مراکز تفریحی و توریستی متعدد از جمله پل‌های معلق در شهرستان‌های سرعین، مشکین شهر، خلخال و اردبیل نیز قابلیت‌های بخصوصی است که می‌تواند در افزایش ماندگاری مسافران در استان موثر باشد.

وی افزود: ستاد دایمی خدمات سفر که در مجموعه نگارخانه خطایی دایر می‌باشد آماده راهنمایی و پذیرایی از تمامی مسافران و گردشگران خارجی و داخلی در ایام تعطیلات عید فطر و فصل تابستان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان داشت: برنامه‌های متعددی در فصل تابستان اعم از جشنواره‌ها و فستیوال‌های مختلف برگزار خواهد شد که مطابق با تقویم رویداد‌های گردشگری سال ۹۸ می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اردبیل تنوع بسیار بالایی در داشتن جاذبه‌های گردشگری دارد

برچسب ها: گردشگری ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.