دعوت از مردم خراسان رضوی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس / باشرکت در راهپیمایی به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پاسخ دهیم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مردم خداجوی دعوت می کند برای اعلام پایبندی به آرمان‌های امام خمینی (ره) و پاسخ به ندای ولی امر مسلمین جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

راهپیمایی روز قدس جمعه۱۰خرداد ماه در سراسر خراسان رضوی برگزار می شود/ باشرکت در راه پیمایی به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پاسخ دهیمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سلطانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: این مراسم مردمی در شهر مشهد ساعت ۹صبح در میدان پانزده خرداد و با قرائت قرآن مجید، نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران و اجرای سرود و تواشیح آغاز خواهد شد.

 وی ادامه داد: حرکت بانوان از لاین سمت چپ و مردان از لاین سمت راست خیابان امام رضا (ع) به طرف حرم مطهر رضوی خواهد بود ،ورود بانوان از باب الجواد (ع) ،مردان از باب الرضا (ع) به صحن جامع رضوی و سپس به رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: سخنران این مراسم دکتر سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی خواهد بود و پس از اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی  و امام جمعه مشهد، قطعنامه راهپیمایی قرائت خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سلطانی با بیان اینکه نیرو‌های بسیجی با نصب بازوبند مخصوص، انتظامات داخلی راهپیمایی را عهده دار خواهند بود افزود: رفت و آمد راهپیمایان از ساعت هشت تا ۱۰ صبح توسط اتوبوسرانی، قطارشهری و خطوط بی. آر. تی از مبادی پایانه‌های شهر اقماری به سوی میدان پانزده خرداد و پس از اتمام نماز جمعه تا ساعت ۱۵ از حرم مطهر رضوی به سوی پایانه‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با عنایت به گرمای هوا استقرار دو دستگاه جت فن و تانکر آب در مسیر راهپیمایی برای آب پاشی و تهویه هوا توسط شهرداری مشهد در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ما از مردم روزه دار و خداجوی مشهد و شهرستان‌های استان دعوت می‌کنیم برای اعلام پایبندی مجدد به آرمان‌های انقلابی امام خمینی (ره) و پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و  ولی امر مسلمین جهان با گام‌های استوار در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمایند.
 
 
انتهای پیام // ف. ک
 
 

برگزاری راهپیمایی روز قدس در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار