آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر به منظور شناسایی و معرفی الگو‌های برتر بخش تعاون در استان همدان برگزار می‌شود.

آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد توصیفیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: به منظور فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی در کل کشور، مراسم تجلیل در قالب چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر، شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: همه ساله جشنواره‌ای برای معرفی تعاونی‌های برتر با هدف ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن توانمندی‌های بالقوه بخش تعاون برگزار می‌شود.

توصیفیان اشاره‌ای به تعریف تعاونی‌های برتر کرد و اظهار داشت: تعاونی‌های برتر تعاونی‌هایی هستند که ضمن رعایت الزامات قانونی مرتبط و اختصاصی خاص هر گرایش، در رشته فعالیت خود نسبت به سایر تعاونی‌های هم رشته و نیز بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی بخش‌های اقتصادی و عمومی از وضعیت نسبتاً مطلوبی نسبت به سایرین برخوردار باشند.

وی بیان کرد: این جشنواره با هدف معرفی تعاونی‌های توانمند و الگو برای توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضا خانواده تعاون کشور و تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف هر ساله در کشور و استان برگزار می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: جشنواره تعاونی‌های برتر هر ساله هم‌زمان با هفته تعاون در شهریورماه و با هدف تشویق تعاونگران برتر در استان همدان همگام با سایر استان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د 

ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر آغاز شد

 

برچسب ها: وزارت کار ، تعاونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار