بوی ایثار در برنامه های صدای استان مرکزی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: برنامه‌های صدای استان بوی ایثار می‌گیرد.

بوی ایثار در برنامه های صدای استان مرکزیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاراک؛ مرتضی انصاری فر، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در نشست با محمدرضا خاکپور معاون صدای صدا و سیمای استان مرکزی گفت: مخاطبان شبکه ‌های رادیویی استان مرکزی در آینده ‌ای نزدیک در کنار فعالیت روزانه ‌شان، به نمایش ‌ها، سرودهای خاطره ‌انگیز شهدا و ایثارگران و آثار موسیقایی جدید با این موضوع، گفت و گو با حماسه سازان آن سال ‌ها و برنامه های ترکیبی دیگر گوش می‌ سپارند و حماسه دفاع مقدس و جهاد و ایثار و شهادت را در ذهنشان مرور و بوی ایثار را استشمام می کنند.

مرتضی انصاری فر افزود: رمز تداوم انقلاب، عزت، استقلال و امنیت ما در زنده نگه داشتن یاد ونام شهدا است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خاطرنشان کرد: برای تجدید روحیه و قوای خود باید هر از چندگاهی با یک صدا یاد شهدای گرانقدر را گرامی بداریم تا راهی را که با خونشان برای ما ترسیم کردند طی کنیم و روهرو خوبی برای آنان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اخبار ایثارگران از صدای استان نیز پخش شود ،گفت: فرهنگ ايثار و شهادت مجموعه ای ازمعانی نمادين است كه ايثارگريی و ميل به شهادت را در افراد به وجود می آورد و با نهادينه شدن آن، نگرشها و رفتار افراد را به سمت رفتارهای ايثارگرانه سوق خواهد داد. انقلاب اسلامی كه خود ثمره ايثار و شهادت است، موجب تغيير و تحول در تمامی سطوح جامعه گرديد و يقيناً در اين عصر اطلاعات، اگر ملتی در راه حفظ و تقويت دستاوردهای فرهنگی خود قدم پيش نگذارد، نمی تواند در مقابل تهديدها مصون بماند.

شهادت هنر مردان خدا

در ادامه محمدرضا خاکپور معاون صدای صدا و سیمای استان مرکزی گفت: شهادت هنر مردان خدا ات و شهيدان هنرمندانی بزرگ، در بازنمايی و ترسيم مفاهيم تعالی انسان خاكی هستند. گام زدن در راه كسب دانش و خرد ناب نيز جهادی است كه انسان جوينده را به سرچشمه های حقيقت و لطف الهی رهنمون می سازد. هركس كه گام در اين دو راه نهاد، بدون شک اجری عظيم نزد پروردگار خواهد داشت.

محمدرضا خاکپور افزود: صدای استان آمادگی انجام هرگونه فعالیتی را در حوزه ایثار و شهادت دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.