بروزرسانی جدید iOS منتشر شد

اپل نسخه 12.3.1 سیستم عامل آی‌اواس را برای رفع برخی از مشکلات گوشی‌های هوشمند خود، منتشر کرد.

بروزرسانی جدید iOS منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل سیستم عامل خود را هر چند مدت یکبار بروزرسانی می‌کند تا بتواند تغییرات جدیدی در آن ایجاد کرده و عملکرد این سیستم عامل جذاب را بهبود ببخشد. اپل به تازگی یک بروزرسانی دیگری برای iOS منتشر کرده است. این بروزرسانی برای چند مشکلی عرضه شده که مدتی‌ است کاربران اپل درباره آن‌ها احساس نارضایتی می‌کنند. اگر شما یک دستگاه آیفون دارید باید در نوار اعلان خود یک پیام جدید ببینید که به شما می‌گوید می‌توانید نسخه iOS 12.3.1 را دریافت کنید. این نسخه جدیدترین سیستم عامل آی‌اواس است.

بروزرسانی جدید iOS منتشر شد


بیشتر بخوانید: اپل ۲ مدل از مک‌بوک‌های خود را بروزرسانی می‌کند


اپل می‌گوید iOS 12.3.1 که فقط دو هفته پس از عرضه iOS 12.3 منتشر شد، موضوعی را حل می‌کند که مدتی است موجب نارضایتی کارکنان آیفون شده است. این بروزرسانی می‌تواند موجب رفع مشکل در دریافت یا برقراری تماس‌های VoLTE (voice over LTE) شود.

همچنین گفته می‌شود این بروزرسانی بسیاری از مشکلات برنامه Messages را رفع می‌کند. از این مشکلات می‌توان به ظاهر شدن پیام فردی ناشناس در گوشی کاربر حتی زمانی که فیلتر عدم نمایش افراد ناشناس فعال باشد، اشاره کرد. یکی دیگر از مشکلاتی که در این بروزرسانی حل می‌شود باز هم به نرم‌افزار Messages مربوط است. این باگ باعث می‌شد که پیام‌های اسپمی که از افراد ناشناس ارسال می‌شود قابل گزارش یا همان ریپورت نباشند که در بروزرسانی جدید رفع شده است.

در خبری دیگر گفته شده است که اپل در حال آماده سازی خود برای بروزرسانی عظیم iOS 13 است. البته هنوز اطلاعات کاملی درباره آن جایی نوشته نشده است. به نظر می‌رسد در این بروزرسانی اتفاقات جذابی رخ دهد که باعث شود رابط کاربری گوشی‌های اپل تغیر بیشتری کند.

انتهای پیام/

اپل در بروزرسانی جدید خود بیشتر مشکلات سیستم عامل iOS را رفع کرد

 

برچسب ها: فناوری ، اپل ، بروزرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار