تقویت اشرافیت پلیس استان مرکزی در فضای مجازی/دستگیری فروشندگان اسلحه در استان مرکزی

در تحقیقات ماموران پلیس ۴ فردی که در فضای مجازی در امر فروش سلاح فعالیت می‌کردند، دستگیر و ۸ قبضه سلاح جنگی از آنان کشف شد.

تقویت اشرافیت پلیس استان مرکزی در فضای مجازی/دستگیری فروشندگان اسلحه در استان مرکزیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مبنی بر ضرورت تقویت اشرافیت پلیس در فضای مجازی و برخورد با قاطع با مخلان نظم و امنیت، در برنامه ریزی هدفمند پلیس استان، این مهم به عنوان یکی از اولویت‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفت.

خلجی بیان کرد: در انجام تحقیقات و پایش فضای مجازی تعدادی از فروشندگان غیر مجاز سلاح در این فضا طی عملیات‌های پلیس استان شناسایی و دستگیرشدند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان از فعالیت افرادی در زمینه خرید و فروش سلاح و قصد آنان برای انتقال و فروش چندین قبضه سلاح از استان‌های دیگر به این استان مطلع شدند که در برنامه ریزی عملیاتی پلیس و در دو عملیات جداگانه، ۴ نفر که از طریق فضای مجازی در این حوزه فعالیت داشتند، شناسایی و در مراقبت‌های نامحسوس پلیسی در هنگام ورود به استان مرکزی دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: از دستگیرشدگان ۸ قبضه سلاح و تعدادی فشنگ جنگی کشف و ۲ دستگاه خودروی سواری نیز از آنان توقیف شد.

انتهای پیام/ی

۴ فروشنده سلاح در استان مرکزی دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.