دبیر کل جمعیت یاران انقلاب اسلامی:

امید به برخورد با مفسدان افزایش یافته است

زریبافان گفت: با حضور آقای رییسی به عنوان رییس قوه قضاییه؛ امیدواری به برخورد با مفسدان افزایش یافته است.

امید به برخورد با مفسدان افزایش یافته استبه گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود زریبافان دبیر کل جمعیت یاران انقلاب اسلامی در گردهمایی جمعیت یاران انقلاب اسلامی که در مجتمع آدینه برگزار شد؛ با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ اظهار داشت: استقرار نظام اسلامی یک نعمت است و باید شکر گزار این نعمت باشیم. ما باید با قدم برداشتن در راهی که امام ترسیم کرده شکر گزار این نعمت باشیم.

وی با بیان اهمیت لزوم تقویت نظام جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف افزود: در وضعیت کنونی همه سهم داریم و باید تلاش کنیم تا وضع کنونی را تغییر داده و جبران کنیم.

زریبافان تصریح کرد: امام در خصوص دوری از تشریفات و خدمت به مردم توصیه‌های ارزشمندی داشتند و لزوم توجه به توصیه‌های امام خمینی (ره) حائز اهمیت است.

دبیر کل جمعیت یاران انقلاب اسلامی با بیان اینکه زندگی اشرافی قابل پذیرش نیست یادآور شد: حقوق‌های نجومی ثمره سبک زندگی اشرافی است.

وی با اشاره به تغییر رییس قوه قضاییه گفت: با توجه به حضور آقای رییسی به عنوان رییس قوه قضاییه؛ امیدواری به برخورد با مفسدان افزایش یافته است.

زریبافان ادامه داد: در طول چهل سال اخیر بهترین رهبری را داشتیم و امام خمینی و رهبر معظم انقلاب بهترین رهبران ایران هستند که هیچ اثری از خودخواهی و خودپرستی در ولایت نمی‌بینیم. مسئولین باید منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری را اجرایی کنند که راه حل مشکلات کشور در منویات رهبر انقلاب یافت می‌شود.

دبیرکل جمعیت یاران انقلاب اسلامی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون مطالبه گری از مسئولین عنوان داشت: ما باید با همه وجود به فرمایشات رهبری توجه کنیم و این رهنمود‌ها را اجرایی و عملیاتی نماییم.

وی گفت: جوانگرایی یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری است که باید در قوای سه گانه اجرایی شود. باید دولت و مجلس به جوانان اعتماد کنند و جوانان متدین و انقلابی می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار