دهقانی در صحن علنی:

با گفتار درمانی معیشت مردم حل نمی‌شود/ اجازه دهید مردم خوزستان برنج بکارند

نماینده مردم ماهشهر گفت: با توجه به سیل خوزستان، از دولت تقاضا می‌شود اجازه دهند که مردم با کاشت برنج بتوانند مشکلات خود را حل کنند.

با گفتار درمانی معیشت مردم حل نمی‌شود/ اجازه دهید مردم خوزستان برنج بکارندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: با گفتار درمانی معیشت مردم حل نمی‌شود، امروز متاسفانه وجود باند‌های لابی‌گری و دلالی بر لایه‌های اقتصادی باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است لذا از دستگاه‌های نظارتی درخواست می‌شود که پای کار بیایند و بر اعمال آن‌ها نظارت و کنترل کنند.

وی افزود: در رابطه با استفساریه بند ج ماده ۱۱۲ در خصوص پرداخت مزایای مناطق جنگی به بازنشستگان خواهش می‌کنم دولت اقدامی بکند و به دنبال بهانه نباشد تا حق و حقوق آن‌ها تضییع نشود.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس تصریح کرد: با توجه به اتفاقات ناگواری که در استان خوزستان به وقوع پیوست از دولت تقاضا می‌شود تا اجازه دهند که مردم با کاشت برنج بتوانند حداقل بخشی از مشکلات معیشتی خود را حل کنند چرا که این ظرفیت و این استعداد وجود دارد لذا کاری نکنید که نارضایتی مردم افزایش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۷:۲۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
فعلا مسئولین به علت ضعف مدیریت با گفتار بی عمل میخواهند مشکلات اقتصادی برطرف کنند به داده مردم برسید در مشکلات اقتصادی دارند له میشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
اينقدر هول نكن شايد سال بعد از اين خبرا نباشه اونوقت تو ميايي جواب مردم خوزستان رو ميدي ؟
آخرین اخبار