ضرورت افزایش تیم‌های نظارتی بر بازار عرضه کالا‌های اساسی

فرماندار سنندج بر ضرورت افزایش تیم‌های بازرسی در حوزه نظارت بر بازار و عرضه کالا تاکید کرد و افزود:درصورت نیاز می‌توان از نیرو‌های مردمی مورد اعتماد و مرجع کمک گرفت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرماندار سنندج نیز بر تلاش مدیران دستگاه‌های مختلف برای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: بانک‌ها و مدیران باید از سرمایه گذاری بحش تولید حمایت کرده و در این ارتباط تسهیل گر باشند.

محمد ابراهیم زارعی با بیان اینکه با جنگ اقتصادی شدیدی مواجه هستیم، افزود: همگی باید احساس مسئولیت کرده و با خرید کالا‌های تولید داخل، نسبت به رونق اقتصادی و رفع موانع سرمایه گذاری اهتمام لازم را داشته باشیم.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و یکدلی داریم، یادآور شد: شرایط به گونه‌ای است که با هم افزایی و انسجام می‌توان از فشار‌های اقتصادی و مشکلات کنونی عبور کرد.

زارعی اضافه کرد: در حوزه نظارت بر بازار و عرضه کالا نیز باید جدی‌تر عمل کرد و تیم‌های نظارتی را افزایش داد.

وی خواستار نظارت بر ساخت و ساز‌ها در نقاط مختلف شد و اظهار داشت: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی خارج از شهر‌ها و شهرداری در فضای شهری باید بر ساخت و ساز‌ها به طور جدی نظارت داشته باشند.

فرماندار سنندج به آغاز فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مدیران ادارات مراقب باشند از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده نشود.

انتهای پیام/ع

ضرورت افزایش تیم‌های نظارتی بر بازار عرضه کالا‌های اساسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.