رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

قاطعانه از رویکرد امر به معروف مسئولان توسط مردم حمایت می‌کنیم

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری گفت: امر به معروف مسئولان توسط مردم مشکلات بسیاری به همراه دارد، اما باید صبور و مقاوم بود و ما نیز از این رویکرد حمایت می‌کنیم.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان براساس اعلام روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری باشاره به اقدام ستاد امر به معروف در نمایشگاه قرآن امسال درخصوص ترویج موضوع «مسئولیت پذیری» برای سنین کودکان و نونهالان گفت: این یک حرکت ویژه و موثر است که باید با جدیّت دنبال شود.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با حضور در غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر از این محل بازدید و در جریان روند فعالیت‌ها و کار‌های ارائه شده این ستاد قرار گرفت.

حجت الاسلام حاج علی اکبری آخرین وضعیت محصولات هنری، رسانه‌ای و پژوهشی تولیدشده توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و ستاد‌های استانی آن را مورد بررسی قرار داد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور پیرامون برنامه‌های ویژه غرفه ستاد امر به معروف در نمایشگاه قرآن امسال گفت: برگزاری نشست‌های مناظره با موضوع «امر به معروف مسئولان» کاری بسیار سخت، اما اساسی است؛ که جوانگرایی در این ستاد و رویکرد‌های جدید در آن زمینه ساز این اتفاق مبارک شده است.

وی با تأکید بر اهمیت رویکرد امر به معروف مسئولان توسط مردم یادآور شد: در این مسیری که شما در پیش گرفته اید مشکلات و سنگ اندازی‌های فراوانی وجود دارد، اما شما باید صبور و مقاوم باشید و ما نیز قاطعانه از شما حمایت می‌کنیم.

 ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با برگزاری روزانه نشست‌های مناظره و آزاداندیشی با موضوع «بستر‌ها و موانع امر به معروف مسئولان از سوی مردم» و نیز برگزاری برنامه‌های ترویجی برای گروه سنی ۳ تا ۷ سال با محوریت موضوع «مسئولیت پذیری اجتماعی»، پذیرای خیل عظیمی از بازدیدکنندگان امسال نمایشگاه قرآن کریم است.

گفتنی است بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد در مصلای امام خمینی (ره) تا ۲۱ رمضان پذیرای علاقه‌مندان و بازدید کنندگان از این رویداد بزرگ معنوی است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
مدتهاست که ديگر امر به معروف و نهي از منکر کم رنگ شده در اجتماع
آخرین اخبار