جلسه شورای ترافیک شهرستان نور در خیابان برگزار شد!

علی شادمان فرماندار نور در اقدامی جالب جلسه شورای ترافیک این شهرستان را به خیابان برد و این جلسه را در محل طرح آسفالت محور نور - چمستان برگزار کرد.

علی شادمان فرماندار نور در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه پل روستای سلیاکتی بخش مرکزی نور حدود ۱۵ سال قبل ساخته شد، اما به دلیل تملک زمین‌های اطراف ما قبل و مابعد آن بازگشایی نشده بود، گفت: برای تسریع در روند بازگشایی این پل و طرح‌های زیرساختی این شهرستان جلسات شورای ترافیک در کنار طرح‌ها برگزار می‌شود و در همان مکان مصوبات لازم تایید می‌شود.

وی افزود: با برگزاری جلسه شورای ترافیک در این منطقه و مذاکره با مالکین زمین‌های اطراف این پل سبب شد تا این مسیر آزاد سازی شود.

شادمان با بیان اینکه هم اکنون زیرساخت‌های مسیر رفت و برگشت این پل با توجه به باتلاقی مسیر و حدود یک کیلو متر و ۲۰۰ متر از پروژه روستای ایزخورده متصل به روستای سلیا کتی در حال اتمام و آماده سازی و آسفالت است، گفت: پیش بینی می‌شود با تلاش شبانه روزی پیمانکار مسیر رفت و برگشت پل سلیاکتی بخش مرکزی نور تا اوایل هفته آینده بهره برداری شود.

 
جلسه شورای ترافیک شهرستان نور در خیابان برگزار شد!
 
جلسه شورای ترافیک شهرستان نور در خیابان برگزار شد!
 

فرماندار نور با بیان اینکه اهالی این منطقه در فصل تابستان به دلیل باریک بودن این مسیر در ترافیک‌های سنگین چند کیلومتر می‌ماندن، افزود: با بازگشایی این پل اخلالی ترافیک که سالیان سال برای ساکنان منطقه ایجاده کرده بود مرتفع می‌شود.

وی با بیان اینکه تا کنون دو جلسه شورای ترافیک در کنار جاده برگزار شده است، گفت: در این روش همه نواقص‌ها میدانی رصد می‌شود و در همان مکان نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد شد.

شادمان با بیان اینکه حدود ۱۰ کیلومتر جاده نور – چمستان – آمل و بالعکس به صورت قطعات دو یا سه کیلومتری نیاز به اجرای آماده سازی زیر ساخت‌ها دارد، افزود: عملیات اجرایی رفع خطر و چند باند کردن مسیر‌های نور به چمستان و آمل با هزینه حدود ۱۵ میلیارد تومانی در حال اجرا است.

فرماندار نور گفت: مسیر آلشترود منتهی الیه مرز چمستان به آمل نیز عملیات آماده سازی و آسفالت آغاز شده است و به مرور همه قطعات تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: ساخت ۶ پل مسیر نور – چمستان – امل نیز که سالیان سال مانده بود نیز در حال پیگیری و اجرایی شدن است.

وی گفت: امیدواریم با خارج شدن از اتاق فرمانداری و برپایی جلسات در مکان‌های دارای معضل و مشکل طرح‌ها زودتر به مرحله اجرایی برسد.

 

جلسه شورای ترافیک شهرستان نور در خیابان برگزار شد!
 
جلسه شورای ترافیک شهرستان نور در خیابان برگزار شد!
 

جلسه شورای ترافیک شهرستان نور با حضور شادمان فرماندار، دیگر اعضای این شورا، اعضای شورای روستای سلیاکتی، پیمانکار، مشاور و ناظر پروژه آسفالت محور نور چمستان بر روی پل سلیاکتی برگزار شد.

با توجه به اتمام عملیات زیرسازی محدوده پل سلیاکتی، تمهیدات ترافیکی و امنیتی دستور کار این جلسه است.

قسمتی از این پروژه، اواخر سال گذشته انجام شد و با توجه به شرایط نامساعد جوی و رطوبت خاک، هم اکنون در حال اتمام است.

 

انتهای پیام/آ
 
 

ابتکار فرماندار نور برای حل مشکلات این شهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار