در صحن مجلس مطرح شد؛

سلیمی: برخی احکام افزایش حقوق تقلیل یافته است/ لاریجانی: کمیسیون بودجه رسیدگی می‌کند

نماینده محلات گفت: در بحث افزایش حقوق‌ها، برخی از احکام صادر شده دوباره تقلیل یافته است.

سلیمی: برخی احکام افزایش حقوق تقلیل یافته است/ لاریجانی: کمیسیون بودجه رسیدگی می‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در تذکری در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۳۰ اردیبهشت) مجلس طی تذکری گفت: در بحث افزایش حقوق ها، به نحوی عمل شده که حقوق بگیران دچار اضطراب شده اند.

وی افزود: برخی از احکام صادر شده دوباره تقلیل یافته است و حتی در پاره‌ای از موراد در فروردین ماه حقوق برخی بیشتر بوده، ولی در اردیبهشت کمتر شده است؛ قانون باید در بحث افزایش حقوق‌ها اعمال شود.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به سلیمی گفت: کمیسیون برنامه و بودجه برای رسیدگی به این موضوع جلسه گذاشته است، نتیجه جلسه اعلام شود، پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
عباس گودرزی
۱۰:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام اگر بعضی از مدیران نظام به دو پارامتر توجه داشته باشند 1- عدالت 2 - تورم . در نتیجه نیاز نیست هر سال حقوق بگیران با چالش مواجه شوند و فاصله طبقاتی افزون گردد . طبق قانون در یک چارت مشخص نسبت به میانگین تورم سالیانه باید حقوق ها افزایش و نباید بین بازنشستگان و شاغلین بستگی به طبقه یارتبه شغلی و سابقه تفاوت وجود داشته باشد . یک بار اگر تبعیض ها بر طرف شود و نرم افزار افزایش ها با میانگین تورم سالیانه هما هنگ گردد . دخل و خرج باید هم خوانی داشته باشد تا رکود هم ایجاد نشود .
آخرین اخبار