رهبر انقلاب در دیدار اخیر مسئولان نظام:

دستگاه‌های غیرلازم در اقتصاد دخالت نکنند +سخن نگاشت

گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام توسط پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر ایشان در قالب سخن نگاشت منتشر شده است.

دستگاه‌های غیرلازم در اقتصاد دخالت نکنند +سخن نگاشتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای بخشی از بیانات ایشان در دیدار با کارگزاران نظام را در خصوص وظایف اساسی مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید کشور منتشر کرد.

گفتنی است؛ سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، سه‌شنبه گذشته در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند که برش‌هایی از بیانات ایشان در این دیدار در قالب عکس‌نوشته منتشر شده است.

در متن این سخن نگاشت آمده است:

یکی مسئله مداخلات غیرلازم دستگاه های حکومتی در امر اقتصاد است، این هم یکی از مشکلات ما است که ما اصلا سیاست‌های اصل 44 برای این بود که این باب بسته بشود. کارهایی هم شده لکن نه، آن کاری که باید انجام بگیرد در این زمینه انجام نگرفته و دولت نقش نظارت و مراقبت و هدایت باید داشته باشد، در فعالیت‌هایی که لزوم است، حالا در بعضی از فعالیت‌های ناگزیر دولت باید وارد بشود، کسی غیر دولت نمی‌تواند اما در بسیاری از اینها هم (می‌تواند وارد بشود).

یکی این است که این هم یکی از مشکلات ما است.

دستگاه‌های غیرلازم در اقتصاد دخالت نکنند +سخن نگاشت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.