ممانعت شهرداری از انتقال تجهیزات پالایشگاه

فرماندار ویژه آبادان گفت: شهرداری آبادان با ممانعت از انتقال تجهیزات فاز ۲ پالایشگاه آبادان تخلف کرده و باید پاسخگو باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شهرداری آبادان به دلیل آنچه که طلب خود بابت عوارض عنوان کرده روز گذشته از ورود تجهیزات سنگین نفتی به فاز ۲ پالایشگاه آبادان جلوگیری کرد.

حسین حمیدپور شهردار آبادان مدعی است فاز ۲ پالایشگاه ۶۰۰ میلیارد ریال بابت عوارض به این شهرداری بدهکار است و بدهی خود را پرداخت نمی‌کند.

سیدزین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در این زمینه گفت: مسئولیت تکرار چنین رفتار‌هایی متوجه شهرداری است و شهرداری ناتوانی خود را در تامین حقوق کارکنان به گردن دستگاه‌های اجرایی نیندازد.

وی افزود: شهرداری آبادان علاوه بر محدوده شهر در حریم شهر هم مسئولیت‌های دارد که هیچگاه آن‌ها را انجام نداده و در این زمینه تخلف کرده است.

فرماندار ویژه آبادان در عین حال بر لزوم تسریع در پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و سازمان‌ها به شهرداری آبادان تاکید کرد و ادامه داد:دستگاه‌های اجرایی موظف اند پس از اثبات مطالبات سریعا نسبت به برنامه ریزی و پرداخت بدهی خود به شهرداری اقدام کنند.

موسوی گفت:کارکنان خدوم شهرداری نیازمند توجه جدی‌تر هستند و از شهردار انتظار می‌رود هرچه سریعتر برنامه زمانبندی برای تسویه مطالبات کارکنان خود را به فرمانداری آبادان اعلام کند.

عملیات اجرایی احداث فاز ۲ پالایشگاه آبادان بهمن ماه سال ۱۳۹۵ آغاز شد.

با اجرای این پروژه واحد‌های مدرن در پالایشگاه احداث می‌شود.

ارتقاء سطح کیفی محصولات به یورو ۴ و ۵، ارتقاء سطح زیست محیطی منطقه، نوسازی و سوددهی پالایشگاه از دستاورد‌های این پروژه بزرگ است.

انتهای پیام / د

انتقال تجهیزات فاز ۲ پالایشگاه

برچسب ها: عوارض ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.