کسب عنوان برگزیده مسابقات قصه گویی کشور توسط عضوکانون اصلاح وتربیت خرم آباد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: عضوکانون اصلاح وتربیت خرم آباد عنوان برگزیده مسابقات قصه گویی کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد جواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: عضوکانون اصلاح وتربیت خرم آباد عنوان برگزیده مسابقات قصه گویی کشور را کسب کرد.

 محمدی در جمع خبرنگاران بیان کرد: مربیان سیارکانون پرورش فکری لرستان پنجشنبه‌های هرهفته به کانون اصلاح و تربیت خرم‌آباد می‌روند و برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی ازجمله قصه گویی را اجرا می‌کنند.

وی اظهار داشت: کانون پرورش فکری استان طی هماهنگی‌هایی با اداره کل زندان‌های لرستان از سال گذشته به صورت منسجم و پیوسته مربیان سیار روستایی را پنجشنبه‌های هرهفته به کانون اصلاح و تربیت خرم‌آباد می‌فرستد تا برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی کانون را در کنار کارگاه‌های مهارت‌آموزی برای کودکان و نوجوانان اجرا کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ادامه داد: ۱۵ نفر از بچه‌های کانون اصلاح و تربیت خرم‌آباد درمسابقات «قصه‌ی زندگی من» و «قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای» که فراخوان آن ازطریق دادگستری برای امور زندان‌ها ارسال شد برای شرکت دراین رقابت را اعلام کردند.

محمدی اضافه کرد: در این راستا ۶ اثر که داستان آن برگرفته از زندگی شخصی خودبچه‌ها بود به دبیرخانه مسابقات کشوری ارسال شد.

وی یادآور شد: پس از داوری آثار قصه گویی ارسال شده از کانون‌های اصلاح وتربیت سراسرکشور، سه نفربرگزیده نهایی اعلام شد.

مدیرکل کانون لرستان اظهار داشت: جایزه این برگزیده طی مراسمی که در کانون اصلاح وتربیت با حضورمسئولین کانون واداره زندان‌ها ومعاونت فرهنگی دادگستری لرستان برگزارشد، به وی اهداء گردید.

همچنین جایزه‌ای نیزاز طرف اداره کل کانون به برگزیده مسابقه قصه گویی اهداء شد و قرار است به پنج شرکت کننده دیگر ازطرف کانون جوایزی اهدا شود.

انتهای پیام/ ر

عضوکانون اصلاح وتربیت خرم آباد برگزیده مسابقات قصه گویی کشورشد

برچسب ها: محمدی ، اصلاح و تربیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.