حضور شش کاراته کای کردستانی در رقابت‌های لیگ جهانی

شش کاراته کای کردستانی همراه با مربی سنندجی در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان ترکیه حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دومین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان سری A از روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور کاراته کا‌های سراسر جهان به میزبانی کشور ترکیه آغاز خواهد شد.

کیژان فقیری، هانا امیری، شادی شریعتی و کیوان بابان به عنوان ورزشکاران کردستانی و سهیلا چراغی  و نگارحسینی در سمت مربی در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان ترکیه حضور پیدا می‌کنند.

در این مسابقات که با حضور بیش از یک هزار و ۸۱۱ کاراته کا به نمایندگی از ۱۰۱ کشور سراسر جهان برگزار می‌شود شرکت کنندگان به مدت سه روز در اوزان مختلف به میزبانی شهر استانبول ترکیه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

ملی پوشان کشورمان عصر روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه به منظور حضور در دومین دوره رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان تهران را به مقصد استانبول ترک خواهند کرد.

نگار حسینی به عنوان مربی تیم ملی بانوان رده سنی بزرگسالان و کیوان بابان کاراته کای نام آشنای کردستانی نیز به عنوان ورزشکار وزن ۸۴- کیلوگرم در قالب تیم ملی کاراته بزرگسالان در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

گفتنی است، هاناامیری و شادی شریعتی دو کاراته کای جوان کردستانی نیز با مربیگری سهیلا چراغی مربی کردستانی این رشته به صورت آزاد در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

دومین دوره رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان سری A از روز جمعه ۲۷ لغایت ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.