اختصاص بودجه برای تکمیل مصلی اصفهان

نماینده، ولی فقیه در استان: از استاندار اصفهان درخواست می‌کنیم بودجه‌ای برای تکمیل مصلی اختصاص یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله طباطبایی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اگر یک دهم هزینه‌ای که برای مصلی تهران در نظر گرفته شده بود برای مصلی اصفهان اختصاص می‌یافت، این مصلی تکمیل می‌شد.

وی در دیدار اعضاء ستاد برگزاری مراسم رحلت امام خمینی (ره) و روز قدس با بیان اینکه از استاندار اصفهان درخواست می‌کنیم که بودجه‌ای را از سوی دولت برای تکمیل مصلی اختصاص دهند، افزود: نقشه مصلی اصفهان بسیار زیبا است و پس از تکمیل و ایجاد مسائل رفاهی جزو مکان‌های دیدنی و ارزشمند اصفهان می‌شود و این مکان ظرفیت بزرگی برای فعالیت‌های فرهنگی دارد.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه امیدوار هستیم با تلاش همه نیرو‌های مردمی و مسئولان مراسم‌های روز قدس و بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) به خوبی برگزار شود، افزود: کارشناسان و اعضاء کارگروه مربوط، مکان نهایی برگزاری مراسم روز قدس را معرفی کنند، البته نظر امام راحل این بود که مردم در روز قدس به سمت مصلی‌ها راهپیمایی کنند.



ممکن است امسال راهپیمایی روز قدس در میدان امام برگزار نشود



عباس رضایی استاندار اصفهان نیزگفت: امسال ممکن است در این ایام به دلیل حضور برخی از مقامات کشور‌های خارجی در اصفهان و رعایت مسائل امنیتی مراسم روز قدس در میدان امام برگزار نشود.

جعفر عسکری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان هم گفت: مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) محلی برای تبیین اندیشه‌های امام راحل و فرصتی بسیار خوب برای ارتباط گیری با مردم به ویژه نسل جوان، تبیین دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم و اجرای کار‌های عمیق فرهنگی است.

یکی از موضوع‌های جلسه بررسی مکان و مسیر‌های راهپیمائی روز جهانی قدس بود که با موافقت آیت الله طباطبائی نژاد با برگزاری مراسم در میدان امام (ره)، مقرر شد این موضوع را کمیته‌های مربوطه بررسی کنند و نتیجه نهایی پس از بررسی کامل و هماهنگی با استانداری اصفهان به مردم اصفهان اعلام شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.