تصویب کلیات طرح استان اصفهان شمالی در کمیسیون شوراهای مجلس

کلیات طرح تاسیس استان اصفهان شمالی در جلسه امروز کمیسیون شوراهای مجلس با رای اکثربت اعضا تصویب شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل، در گفتگو با خبرنگاران گفت: در جلسه عصر امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی کلیات طرح استان اصفهان شمالی با حضور وی بعنوان طراح آن، اعضای این کمیسیون، مسئولان وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه، وزارت اطلاعات، مرکز پژوهش‌های مجلس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از بحث و تبادل نظر در این جلسه در مورد طرح استان اصفهان شمالی و ارائه دفاعیات نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل کلیات این طرح به تصویب اعضای کمیسیون شورا‌های مجلس رسید.

به گفته وی، پس از تصویب جزئیات این طرح در کمیسیون‌های مربوط مجلس برای تصویب نهایی به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.
ساداتی نژاد، طرح تشکیل استان اصفهان شمالی پس از دو سال بررسی کارشناسی و کار‌های مقدماتی در روز دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ توسط هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت طرح استانی شدن اصفهان در مجلس شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
شهرستان میانه با شهرستانهای بستان آباد ،هشترود،چاراویماق دارای وسعتی در حدود 20 کیلومتر مربع و جمعیتی نزدیک به 1 میلیون نفر و به دلیل دوری از مرکز استان آذربایجانشرقی چندین سال است منتظر استان شدن است امیدوارم نمایندگان آذربایجان شرقی در این مورد نظر لطف داشته باشند یاعلی
آخرین اخبار