محمدعلی الحوثی: محاصره و تجاوز به خاک یمن با قوانین بین‌المللی حقوق‌بشر در تضاد است

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: محاصره و مجازات ملت یمن مغایر با اصول و قوانین بین‌المللی حقوق‌بشر است.

محمدعلی الحوثی: محاصره و تجاوز به خاک یمن با قوانین بین‌المللی حقوق‌بشر در تضاد استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در حساب توئیتر خود نوشت: «مجازات ملت یمن از طریق متوقف کردن پرداخت حقوق و دستمزد‌ها، محاصره، گرسنگی و تجاوز به خاک یمن با قوانین بین‌المللی حقوق‌بشر در تضاد است. فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن باید بداند پرداخت حقوق‌ کارمندان حق آنان است و هیچ برتری میان آنان نیست و اقتصاد یمن متعلق به ملت آن است و این اقدامات مغایر با طرح صلحی است که ما با ابتکار‌های متعدد که آخرین آن‌ها تغییر آرایش (جنگی) در بنادر سه‌گانه بود از آن حمایت کردیم».

محمدعلی الحوثی افزود: از برادران نیرو‌های مسلح و امنیتی، که افتخار دفاع از سرزمین یمن در بنادر سه گانه رای عیسی، الحدیده و الصلیف را دارند، به خاطر همراهی در روند تغییر آرایش (جنگی) خود بر اساس برنامه عملیاتی پیشنهادی کمیته هماهنگی بازآرایی که ریاست آن بر عهده ژنرال «مایکل لولیسگارد» و تیم نظارتی سازمان ملل است، تشکر می‌کنیم.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن افزود: از اعضای ائتلاف (تحت امر عربستان) می‌خواهیم مانع از ورود ناظران بین‌المللی برای تحویل ماموریتشان نشوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، حقوق بشر ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار