اسپوتنیک از تصمیم انصارالله برای خروج از ۳ بندر اصلی یمن خبر داد

یک مقام بلندپایه سازمان ملل اعلام کرد جنبش انصارالله قصد دارد در ۴ روز آینده به صورت یکجانبه نیرو‌های خود را از ۳ بندر اصلی یمن خارج کند.

اسپوتنیک از تصمیم انصارالله برای خروج از ۳ بندر اصلی یمن خبر دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک مقام بلندپایه سازمان ملل گزارش داد جنبش انصارالله قصد دارد در ۴ روز آینده به صورت یکجانبه نیرو‌های خود را از ۳ بندر اصلی یمن خارج کند.

به نوشته اسپوتنیک، این مقام بلندپایه در گفتگو با خبرگزاری رویترز اعلام کرد که خروج انصارالله از این بنادر باعث تقویت نقش سازمان ملل در کمک به سازمان بنادر دریای سرخ برای اداره بنادر یمن خواهد شد.

سازمان ملل موافقت انصارالله با خروج یکجانبه از سه بندر اصلی در غرب یمن را گامی مطلوب برای انجام مذاکرات سیاسی با هدف پایان دادن به جنگ در این کشور توصیف کرده است.

دولت مستعفی یمن هنوز درباره اینکه آیا اقدام مشابهی انجام خواهد داد یا خیر، اظهارنظر نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
ای انصارالله ای رزمندگان یمنی : نکند روزی که شما این بنادر را ترک میکنید در یک تبانی ائتلاف گاوهای شیرده این بنادر را اشغال کنند و بشوند بلای جانتان به هیچوجه فکر نکنید که نیروهای سازمان ملل مدافع حقوق قانونی و بین المللی شما هستند که اگر چنین بود در مقابل جنایات آل سقوط سکوت پیشه نمی کردند............
آخرین اخبار