حجت الاسلام والمسلمین انصاریان مطرح کرد؛

برکت ماه رمضان/ ماهی که خدا در آن ثواب اعمال را چند برابر می‌کند +فیلم

ویدئویی از سخنرانی حجت الاسلام‌والمسلمین حسین انصاریان پیرامون برکات ماه مبارک رمضان و چند برابر شدن ثواب اعمال در این ماه را مشاهده می‌کنید.

برکت ماه رمضان / وقتی خدا ثواب اعمال را چند برابر می کند!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه مبارک رمضان، آثار و برکات فراوانی دارد که روح و جان آدمی را می پرورد؛ ماه رمضان ماه گشوده شدن درهای رحمت و مغفرت الهی است که با فرا رسیدن آن جان تازه‌ای در کالبد وجود روزه داران دمیده می شود و آنها را به آرامش و امنیت واقعی جان و جسم می رساند.

این ماه، در میان مسلمانان از احترام، اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار و ماه سلوک روحی آنان است و مؤمنان با مقدمه‌سازی و فراهم کردن زمینه‌های معنوی در ماه‌های رجب و شعبان هر سال خود را برای ورود به این ماه شریف و پربرکت آماده می‌کنند و با حلول این ماه با شور و اشتیاق و دادن اطعام و افطاری به نیازمندان، شب زنده داری و عبادت، تلاوت قرآن، دعا، استغفار، دادن صدقه، روزه داری و... روح و جان خود را از سرچشمه فیض الهی سیراب می‌کنند.

پیامبر گرامى(صلى الله علیه وآله) درباره ماه رمضان مى‌فرمایند: «اى مردم! ماه خدا با برکت و رحمت و مغفرت به شما روى آورد، ماهى که نزد خدا از همه ماه ها برتر و روزهایش بر همه روزها و شب هایش بر همه شب ها و ساعاتش بر همه ساعات برتر است، ماهى است که شما در آن به میهمانى خدا دعوت شده و مورد لطف او قرار گرفته اید، نفس هاى شما در آن تسبیح و خوابتان در آن عبادات، عملتان در آن مقبول و دعایتان در آن مستجاب است.... بهترین ساعاتى است که خداوند به بندگانش نظر رحمت مى کند...»

در ادامه ویدئویی از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان را پیرامون برکات ماه مبارک رمضان و چند برابر شدن ثواب اعمال در این ماه را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار