اقدام عجیب تازه‌داماد وسط جشن عروسی +فیلم

مرد جوان حین برگزاری مراسم جشن عروسی‌اش حرکتی انجام داد که در شبکه‎های اجتماعی خبرساز شد.

اقدام عجیب تازه داماد وسط جشن عروسی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم عروسی یک زوج به خاطر اقدام عجیب تازه‌داماد خبرساز شد. ماجرا از این قرار بود که علاقه شدید مرد جوان به بازی مشهور «PUBG» او را سوژه رسانه‌ها کرد. در حالت عادی علاقه یک کاربر به بازی‌های موبایل و رایانه ای موضوع عجیبی نیست اما این جریان کمی متفاوت است.

بنابر اعلام اسپوتنیک این جوان که از سبک لباس پوشیدنش به نظر می‌رسد اهل هند باشد، حتی در مراسم عروسی‌اش هم دست از بازی کردن بر نمی‌دارد. اسپوتنیک در این باره نوشت: از نگاه‌های پر از سؤال عروس خانم به نظر می رسد به آینده‌ای که در انتظارش هست فکر می‌کند. جالب‌تر آنکه در این میان یکی از میهمانان هدیه‌ای به داماد تقدیم می‌کند اما با واکنشی غیرمنتظره از جوان بی‌توجه مواجه می‌شود. در ادامه جزئیات این ماجرا را مشاهده می کنید.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی*
۰۷:۵۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
مشخصه بچه مایه داره که اصلا ازدواج واسش مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
تو این روز به یاد ماندنی موبایل بازی میکنه دیونه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگر من ازدواج کرده بودم بچم اندازه این آقا داماد بود.چند سال دیگه باید بگم نوم اندازه این آقا داماد بود اونموقع دلار شده 500هزار تومن.
Germany
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
عروس خانم! آقا داماد قبل از شما با گوشيشون ازدواج كردن خدارو خوش نمياد بناى زندگى جديدتونو رو ويرانه هاى يك زندگى ديگه بسازيد!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
داماد یک پسر بچه هست خب معلومه سرش توی گوشی هست