چگونه بیشترین بهره را از ماه رمضان ببریم؟ + فیلم

ویدئویی از سخنان حجت‌ الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان درباره نحوه بهره بردن از فضیلت‌های ماه مبارک رمضان را مشاهده می‌‌کنید.

چگونه بیشترین بهره را از ماه رمضان ببریم؟ + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند است. میهمانى خداوند، به معناى اکرام و رحمت خاص الهى بر بندگان است زیرا بندگان - اعم از مؤمن و کافر - در سراسر زندگى خود، در سفره اکرام و رحمت الهى نشسته‌اند. اما میهمانى در ماه رمضان، اکرام و رحمت خاص براى روزه داران است.

در این ماه بندگان میهمان خداوند متعال هستند. معنای این میهمانی این نیست که خداوند شکم بندگان را سیر می کند؛ معنایش این است که بندگان می‌توانند در این ماه مبارک رشد معنوی پیدا کنند و با روزه، دعا، راز و نیاز با خداوند و سایر عبادات روزبه‌روز به سازندگی روح، ریشه کن کردن صفات رذیله و غرس درخت فضائل به جای آن، نزدیک شوند. غنیمت شمردن این فرصت مبارک، انسان را به مقام قرب الهی می‌رساند. 

خداوند متعال ماه مبارک رمضان را فرصتی برای بندگان خود قرار داده است تا بتوانند بهترین بهره را برای به دست آوردن ثواب و آمرزش گناهان کسب کنند و این امر مستلزم انجام واجبات و مستحبات در این ماه عزیز است. برای رسیدن به چنین منظوری باید برنامه‌ریزی صحیحی انجام گیرد. در ادامه ویدئویی از سخنان حجت‌ الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان درباره نحوه بهره بردن از فضیلت‌های ماه مبارک رمضان را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
خاصیت این ماه دهندگی است خداوند درهای رحمتش رو باز کرده فقط باید درخواست کنیم و پاک باشیم و عبادت زیاد کنیم حتی اگر بخاطر بیماری نتونیم روزه بگیریم عبادت زیاد و گناه نکردن موثره
آخرین اخبار