ادعای خنده دار معاون استقلال در مورد بازیکنان خارجی

معاون باشگاه استقلال در مورد فسخ قرارداد بازیکنان خارجی تیم فوتبال استقلال ادعایی عجیب را مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی خطیر معاون باشگاه استقلال تهران در روز‌های اخیر مدعی شد برای فسخ قرارداد الحاجی گرو و نیومایر آلمانی باشگاه استقلال حتی یک ریال هم پرداخت نکرد.

طبق اطلاع ما باشگاه استقلال برای این ۲ بازیکن رقمی بالغ بر ۴۵۰ هزار دلار هزینه کرد و در نهایت این بازیکنان رضایت دادند از استقلال جدا شوند و این ادعا در قبال واقعیت ماجرا کمی خنده دار به نظر می‌رسد.

علی خطیر احتمالا در مورد فسخ قرارداد بدون جریمه دیرکرد کلمه یک ریال را به کار برده است چرا که این بازیکنان بعد از دریافت پول خود از استقلال دیگر شکایتی نداشتند و جریمه‌ای استقلال را تهدید نمی‌کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
تا خصوصی نشه همین حتی باید در زمان بازی خودتیمهای میزبان امنیت ورزشگاه را برقرار کنن چرا باید سرباز بیگناه ما در ورزشگاهها کتک بخوره متاسفانه این همه فوتبالهای خارجی پخش میشه چندین بار جام جهانی رفتیم کلی ادعا داریم اما این وضع فوتبال کشور با این همه هزینه ای که براش میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
تا وقتی شفاف سازی توی فوتبال ما نباشه همین میشه که یک عالمه پول خرج میشه بدون هیچ خروجی و در نهایت هم منکر وجود و خرج اون پول میشند .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۲۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
نتیجه ۱۰۰ میلیارد هزینه از پول بیت المال و گرفتن ۱۸ بازیکن درجه یک چی شد؟؟؟...حذف از جام حذفی...حذف از لیگ قهرمانان و تحقیر جلوی تیم السد در آزادی....باخت در دربی و بازیکن سالاری ....آخرشم اخراج شفر و پرداخت تمام پولش حدود ۲۰ میلیارد....هدر دادن پول بیت المال با دادن پول ب گرو و نیومایر و بویان و ........آقای خطیر هم بیشتر بهش میاد معلم پیش دبستانی باشه تا معاون یه باشگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
احسنت
اینها به خاطر نداشتن اعتماد به نفس است
مدعی قهرمانی آسیا هستیم ولی حتی با پول بیت المال هم نتوانستیم از آن دفاع کنیم
آخرین اخبار