آغاز طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور از توزیع برنج و شکر مورد نیاز مردم در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ماشااله ارویسی مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور از توزیع ۷۳۳ تن برنج جهت تنظیم بازار این کالا در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت : برنج با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار بین اقشار مردم توزیع می‌گردد.

وی گفت : با توجه به مصوبه کارگروه تنظیم بازار که می‌بایستی در ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع کالا‌های اساسی پر مصرف به منظور رفع نیاز مردم در این ماه مبارک گردد، شرکت غله و خدمات بازرگانی با مسئولیت تهیه ۴ قلم کالای اساسی و مدیریت تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی، مقدار ۷۳۳ تن برنج هندی ۱۱۲۱ بین هم استانی‌های کرمانشاهی تهیه و توزیع می‌نمایند.

وی مقدار توزیع برنج هندی ۱۱۲۱ و شکر را به ترتیب ۷۳۳ تن برنج و ۲۵۵۹ تن شکر اعلام کرد وگفت: این مقدار برنج و شکر جهت تنظیم بازار توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، فروشگاه‌های منتخب و تعاونی مصرف‌های ادارات سطح استان توزیع می‌گردند.

ارویسی هدف از طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان را رساندن اقلام مورد نیاز به دست مصرف کننده نهایی دانست و افزود: نظارت بر نحوه‌ی توزیع و قیمت گذاری اقلام بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است که ساز و کار‌های لازم در این خصوص پیش‌بینی شده است و نظارت‌ها امسال پررنگ‌تر خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

برنج با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار بین اقشار مردم توزیع می‌گردد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.