ترامپ: رسانه‌های جعلی چه موقع از من عذرخواهی می‌کنند!

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با جعلی خواندن رسانه‌های این کشور، خواستار عذرخواهی آن‌ها از او برای مطرح کردن داستان تبانی با روسیه شد.

ترامپ: رسانه‌های جعلی چه موقع از من برای توطئه تبانی با روسیه عذرخواهی می‌کنندبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد بار دیگر رسانه‌های این کشور را هدف حملات خود قرار داد و خواهان عذرخواهی آنها شد.

رئیس جمهور آمریکا در توئیتر خود نوشت: چه موقع رسانه‌های جناح چپ افراطی برای مطرح کردن آگاهانه داستان بسیار اشتباه توطئه تبانی با روسیه از من عذرخواهی می‌کنند؟ داستان واقعی در آستانه وقوع است! چرا به «نیویورک تایمز»، «واشنگتن پست»، «سی ان ان» و «ام اس ان بی سی» اجازه حضور در توئیتر و فیس بوک داده می‌شود. بیشتر آنچه انجام می‌دهند، اخبار جعلی است!

دونالد ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید بار‌ها و به بهانه‌های مختلف رسانه‌های این کشور را مورد انتقاد قرار داده و از آن‌ها به عنوان رسانه‌های جعلی یاد کرده است.

در گزارش نهایی رابرت مولر، بازرس ویژه دادگستری آمریکا آمده شواهدی دال بر تبانی میان ستاد انتخاباتی ترامپ و عوامل روس یافت نشده است. با این حال در این گزارش ۴۰۰ صفحه‌ای، مولر یادآور شد که او نمی‌تواند مشخصا درباره ارتکاب موارد کارشکنی بر سر اجرای عدالت تصمیم گرفته و تصمیم‌گیری در این باره را به کنگره واگذار کرده است. همچنین در گزارش مولر یادآوری شده است که کنگره این اختیار را دارد که تحقیقاتی را در خصوص موضوع «کارشکنی قانونی» صورت دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار