مدیرعامل پالایشگاه سرخس:

کارگر نماد نوآوری، سازندگی، توسعه و پیشرفت کشور /اشتغال ۴ هزار کارگر در صنعت گاز و نفت سرخس

مدیرعامل پالایشگاه سرخس گفت: کارگر نماد نوآوری، سازندگی، توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

کارگر نماد نوآوری، سازندگی، توسعه و پیشرفت کشور /اشتغال ۴ هزار کارگر در صنعت گاز و نفت سرخسبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مجید منبتی مدیرعامل پالایشگاه سرخس  در جمع کارگران این شرکت گفت: : در حال حاضر حدود چهار هزار نفر کارگر در سازمان‌های مرتبط با وزارت نفت در سطح شهرستان سرخس مشغول به کار هستند.

وی با برشمردن جایگاه والای کارگران در کشور تصریح کرد: روز‌های رسمی در تقویم کشور برای تکریم عزیزانی است که این روز‌ها به نام آن‌ها نامگذاری شده است و یازدهم اردیبهشت ماه هم روز جهانی کار و کارگر نام گرفته تا از تلاش‌های ارزنده جامعه کارگری در تمامی حوزه‌ها تجلیل بعمل آید.

 مدیرعامل پالایشگاه سرخس گفت: سرمایه‌های اصلی هر سازمان و واحد اقتصادی، کارگران آن مجموعه هستند که جایگاه و رسالت این اقشار بسیار مقدس می‌باشد و تمام پیشرفت‌ها و حرکت روبه رشد واحد‌های تولیدی حاصل تلاش کارگران است.

منبتی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی و توجه به توان داخل و کالا‌های ایرانی افزود: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری و دغدغه ایشان در حوزه‌های اقتصادی به خصوص امسال که به نام رونق تولید نامگذاری شده است باید در جهت منویات رهبری و تحقق اهداف پیش رو گام برداریم، زیرا امروز خط مقدم جبهه انقلاب، کار، کارگر و اقتصاد می‌باشد.

افزایش ۴۶ درصدی حقوق کارگران

حسین غریب فرماندار شهرستان سرخس هم در این مراسم گفت: علی رغم فشار‌های دشمنان به ایران اسلامی و قشر سخت کوش کارگران، اما این عزیزان با بصیرت و پایبندی به آموزه ها با دشمن همراتهی نکردند.

وی افزود: امسال علی رغم تمام تنگنا‌ها که برای تولید کنندگان بوجود آمد، اما نیاز‌های معیشتی کارگران فراهم شد و ۴۶ درصد میانگین حقوق این تلاشگران عرصه کار و تولید افزایش یافت .

فرماندار شهرستان سرخس با بیان اینکه کار و کارگر نماد نوآوری، سازندگی، توسعه و پیشرفت کشور است گفت: کارگران باید با پشتکار در عرصه تولید بهتر از گذشته، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.
 
انتهای پیام//م.ه
برچسب ها: روز کارگر ، وزارت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.