یاسوج میزبان رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور است

رئیس هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج مرکز این استان از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ میزبان رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی هشت و ۹ سال است.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، پیمان خضوعی  رئیس هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد گفت:  ۸۰ تنیس باز پسر از سراسر کشور در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

وی افزود: ۳۲۰ تنیس باز پسر و دختر رده سنی هشت تا ۱۱ سال در ۸۶ تیم و به طور همزمان در قالب رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در شهر‌های یاسوج، کرمانشاه، ساری و زنجان به مصاف یکدیگر می‌روند.

رئیس هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این رقابت‌ها در ۲ بخش تیمی و انفرادی و به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

خضوعی عنوان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون تنیس روی میز در مرحله نخست تقویم مسابقاتی امسال چهار رقابت قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی هشت و ۹ سال و ۱۰ و ۱۱ سال در ۲ بخش پسران و دختران در چهار استان از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: افراد برتر این رقابت‌ها به اردوی تیم‌های ملی تنیس روی میز پسران و دختران ۲ رده سنی هشت و ۹ سال و ۱۰ و ۱۱ سال دعوت می‌شوند.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/غ

 مسابقات تنیس روی میزکشور در یاسوج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.