بقاع متبرکه شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان غبارروبی شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت:بقاع متبرکه شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان غبارروبی شد.

بقاع متبرکه شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان غبارروبی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ،برگزاری محافل انس با قرآن در شهرستان ملایر را از برنامه های  ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود:این برنامه‌ها از ابتدای ماه رمضان آغازشده  و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت .

وی افزود: بقاع متبرکه شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان غبارروبی شده و آماده پذیرایی از میهمانان ضیافت الهی در این ایام است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ادامه داد: برنامه‌های محوری در ۱۰ بقعه متبرکه ازجمله امامزاده عبدالله (ع)، تکیه حضرت ابوالفضل (ع)، امامزاده ابراهیم طجرسامن (ع)، امامزاده علی‌اکبر (ع) کرکان، امامزاده عبدالله (ع) مهرآباد برگزار خواهد شد.

جعفری احیای شب‌های قدر و برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) را از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف همزمان با ماه رمضان در بقاع متبرکه دانست و اظهار داشت: جلسات و برنامه‌های قرآنی نیز در تالار قرآن برگزار می‌شود.

ویگفت: مبلغان بومی و اعزامی با هدف برگزاری جلسات قرآنی، برنامه‌های فرهنگی، پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی و برگزاری نماز جماعت در ایام ماه رمضان در بقاع شاخص شهرستان حضور خواهند داشت.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اطعام بیش از ۵ هزار نفر از نیازمندان و اقشار مختلف مردم در راستای نیت واقفان، همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در صورت دریافت مجوز،  در ماه رمضان بسته‌های حمایتی بین نیازمندان نیز توزیع می‌شود.

جعفری، برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان برتر کشور را نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در ماه رمضان برشمرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اینکه امسال نیز مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف برگزار خواهد شد گفت: چهل و دومین دوره این مسابقات امسال نیز از مرحله شهرستان تا بین‌المللی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اطعام ۵ هزار نفر از نیازمندان ملایر در ماه رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.