رحمانی فضلی خبر داد؛

پیگیری علت افزایش قیمت خودرو و اجاره بها در ستاد اطلاع رسانی کشور

وزیر کشور گفت: در این جلسات هفتگی جمع بندی این مسائل با حضور مسئولین دستگاه‌های مربوط مطرح می‌شود.

پیگیری علت افزایش قیمت خودرو و اجاره بها در ستاد اطلاع رسانی کشوربه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست هفتگی ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات کشور در جمع خبرنگاران گفت: این نشست هر هفته روز‌های دوشنبه برگزار می‌شود. وظیفه این جلسه اطلاع رسانی درباره مسائلی، چون نگرانی‌ها و مطالبات مردم و همچنین وضعیت بازار و واحد‌های تولیدی در حوزه‌های مختلف که پیش از این در جلسات کمیته‌های مربوطه بررسی شده و در این جلسات هفتگی جمع بندی این مسائل با حضور مسئولین دستگاه‌های مربوط مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: مسئولین مربوطه ضمن پاسخگویی به تمام شبهات، به دنبال یافتن راه حل‌های مشکلات نیز هستند.

رحمانی فضلی اظهار کرد: در این جلسه هم مصوبات جلسات قبل درباره افزایش قیمت در حوزه‌های مختلف از جمله افزایش نرخ اجاره بها، افزایش قیمت خودرو، افزایش قیمت طلا و ارز پیگیری شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه موضوعاتی درباره تولید و نگرانی های برخی در این حوزه هم بحث و گفتگو شد. نماینده وزارت خانه های صمت، جهاد کشاورزی، بانک مرکزی و اقتصاد توضیحات لازم را ارائه کردند و تصمیماتی هم اتخاذ شد.

وزیر کشور با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه تصریح کرد: برخی از این تصمیمات باید در جلسه هیات دولت، برخی در تنظیم بازار و برخی در سازمان تعزیرات پیگیری ‌شود.

وی ادامه داد: نماینده دستگاه های رسانه ای از جمله صداوسیما و بقیه دستگاه هایی که تریبون در اختیار دارند، در این جلسات نماینده ائمه جمعه، مجلس و علما نیز حضور دارند، این سیاست ها را از منظر همین ستاد مطرح می کنند. هم اکنون خوشبختانه یک وحدت و یکپارچگی در حوزه اطلاع رسانی اقتصادی ایجاد شده است.

وزیر کشور عنوان کرد: اخیرا قوه قضائیه حضور فعال تری نسبت به گذشته دارد و مواردی که خارج از این سیاست ها در خصوص ناامید کردن مردم، سیاه نمایی، اطلاعات اشتباه و غلط و تحلیل های مطرح شده بر پایه اطلاعات نادرست ابتدا از طریق همین ستاد توضیح داده می شود ‌و در صورت تکرار پس از دو مرتبه تذکر و عدم توجه، قوه قضائیه ورود می کند.

وی افزود: با وجود فشارهای آمریکا و دشمنان باید تلاش کنیم اقدامات و مناسبات منطقی در روابط و ارائه کالاها در بازار صورت گیرد و بازار به گونه‌ای حرکت کند که آرامش نسبی را به وجود بیاورد. همچنین باید مشکلات این زمینه رفع شود.

وزیر کشور اظهار کرد: ما نظرات مردم را رصد کرده و به مسئولان انتقال می‌دهیم. آرامش بازار، پاسخ به مطالبات مردم و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی از اهداف این جلسه به شمار می‌رود.

وی افزود: از شش ماه گذشته روند کار به گونه‌ای بوده است که هم اکنون در عرصه رسانه‌ای حرکت معقول تر، منطقی‌تر و کارشناسی‌تر را شاهد هستیم و خوشبختانه این فضا در فضای مجازی هم حاکم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما بازخورد مناسب میخواهیم، چیزی که الان داریم میبینیم و تجربه میکنیم با مطالب ذکر شده از زمین تا آسمان فاصله داره، تو اخبار همش حرف میشنویم
چرا مسئولین با اینکه حقوق خوبی میگیرن، ولی برای مردم ضعیفی مثل ما کاری نمیکنن؟
الان تا خرخره تو گرونی و بدبختی گیر افتادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
درسته
آخرین اخبار