واکنش رهبر انقلاب به تلاش آمریکا برای جلوگیری از فروش نفت ایران +اینفوگرافیک

در پی اقدامات اخیر آمریکا مبنی بر پیشگیری از فروش نفت ایران، سایت رهبری بخشی از واکنش ایشان به این اقدام خصمانه را در قالب اینفوگرافیک منتشر کرد.

واکنش رهبر انقلاب به تلاش آمریکا برای جلوگیری از فروش نفت ایران +اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی دولت آمریکا در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه کشورمان رسما اعلام کرد که دیگر معافیت‌های تحریمی مشتریان نفتی ایران را تمدید نخواهد کرد. در همین ارتباط، مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور، در یک کنفرانس خبری مدعی شد که واشینگتن با لغو این معافیت‌ها قصد دارد صادرات نفت ایران را به صفر رسانده و این کشور را از درآمد اصلی خود محروم کند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با هزاران نفر از کارگران صنایع مختلف، در زمینه تشدید فشارهای نفتی آمریکا گفتند: کاهش وابستگی به فروش نفت را قدر و نوعی فرصت می‌دانیم و از آن برای تکیه بیشتر بر توانایی‌های داخلی استفاده می‌کنیم.

ایشان با یادآوری یک نکته مهم خطاب به دشمنان ملت ایران تأکید کردند: بدانید دشمنی‌های شما بی‌پاسخ نخواهد ماند و ملت ایران، ملتی نیست که علیه او کار و توطئه کنند و او بنشیند و تماشا کند. در همین راستا سایت رهبری بخشی از واکنش ایشان به اقدام اخیر آمریکا علیه ایران را در قالب اینفوگرافیک منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

واکنش رهبر انقلاب به تلاش آمریکا برای جلوگیری از فروش نفت ایران +اینفوگرافیک

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.