افتتاح رسمی درمانگاه تامین اجتماعی راور با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از افتتاح رسمی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان راور با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور در سه شنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا پور ابراهیمی؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، گفت: با پیگیری‌های انجام شده و دعوت از رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور، درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان راور روز سه شنبه هفته جاری به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی در تشریح سفر رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور به شهرستان راور افزود: کلنگ این درمانگاه با حضور مرحوم نور بخش رئیس قبلی سازمان تامین اجتماعی کشور به زمین زده شد و عملیات احداث آن آغاز شد، اما با کندی پیش می رفت که با پیگیری انجام شده با هزینه بیش از پانزده میلیارد تومان سه شنبه افتتاح می‌شود.

پورابراهیمی افزود: این درمانگاه ۲ هزار و ۷۶۲ متر زیر بنای دارد و ۳۱۶ متر خانه سازمانی است و در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۵۰ متر احداث شده است.

وی ظرفیت اولیه این درمانگاه را ۳۰ هزار ویزیت سالانه عنوان کرد و ادامه داد: این درمانگاه امکان ارایه خدمت به ۲۸۰۰ مورد مراجعه به آزمایشگاه و ۱۰ هزار مورد مراجعه دندانپزشکی را دارد.


انتهای پیام/ی

ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در راور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.