صدور دفترچه بیمه سلامت برای ۴۳ هزار مددجوی کمیته امداد در استان / تاکنون ۲۰۰ دفترچه بیمه سلامت برای بیماران خاص صادر شده است

مدیر کل بیمه سلامت استان کردستان از صدور دفترچه ۴۳ هزار نفر بیمه شده زیر پوشش کمیته امداد که دفترچه آن‌ها به بیمه سلامت انتقال داده شده است، تا اواخر اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

مدیر کل بیمه سلامت استان کردستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: بیمه مدد جویان زیر پوشش کمیته امداد از چند روز گذشته و طی تفاهم نامه‌ای به سازمان بیمه سلامت واگذار شده است که این افراد شامل مددجویان ساکن شهر‌های با جمعیت بالای ۲۰ هزار نفر است.

انور اسماعیلی ضمن بیان اینکه تاکنون دفترچه بیمه سلامت ۲۰۰ بیمار خاص در استان صادر شده افزود:با برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان ادیبهشت ماه سال جاری دفترچه بیمه سلامت برای سایر افراد نیز صادر و امور درمانی آنان پیگیری می‌شود.

اسماعیلی در ادامه بیان کرد:افراد می‌توانند تا زمان صادر شدن دفترچه بیمه سلامت خود برای امور درمانی از طریق کارت درمانی کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام کنند و این اداره کل بازپرداخت آنرا برای مراکز ارائه خدمات انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ع

تاکنون ۲۰۰ دفترچه بیمه سلامت برای بیماران خاص صادر شده است

برچسب ها: بیمه ، اخبار کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.