توزیع روزانه بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم در مناطق سیل زده

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:تعداد ۹ موکب ستاد اربعین از استان اصفهان در خوزستان و ۳ موکب در لرستان، روزانه بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم در مناطق آسیب‌دیده از سیل توزیع می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به فعالیت تیم‌های اعزامی از ستاد معین مدیریت بحران استان اصفهان، اظهار داشت: این نیرو‌ها در اهواز با پشتیبانی ماشین‌آلات سنگین توانسند روزانه با انتقال بیش از هزار و دویست کامیون مصالح، یک کیلومتر و نیم از دیواره رودخانه کارون و کانال‌های منشعب را هر روز استحکام بخشی کنند.

وی افزود: تعداد ۹ موکب ستاد اربعین از استان اصفهان در خوزستان و ۳ موکب در لرستان، روزانه بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم در مناطق آسیب‌دیده از سیل توزیع می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه شخصا دو روز پیش در اهواز از فعالیت همکاران بازدید کرده، گفت: جلساتی با فرماندار اهواز و معاون استاندار برای پیگیری لازم در رفع مشکلات برگزار شد.

شیشه‌فروش تصریح کرد: روز گذشته هم در مناطق آسیب‌دیده از سیل در لرستان از ستاد معین بازسازی استان در شهر پل دختر و محور‌های جاده‌ای بازسازی شده توسط تیم بازسازی اداره راهداری استان اصفهان ما بین معمولان و پل دختر بازدید به عمل آمد که نتیجه عملکرد تیم استان اصفهان بازگشایی و بازسازی ۲۵ کیلومتر از محور‌های جاده‌ها بود.

وی ادامه داد: بازسازی این ۲۵ کیلومتر با پشتیبانی ۲۶ دستگاه ماشین‌آلات سنگین از اداره راه استان و ۳۰ نفر نیروی عملیاتی تحقق یافت و در حال حاضر ۹ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی اداره راه در پل دختر و معمولان همچنان به بازسازی راه‌ها مشغول هستند.

شیشه‌فروش با اشاره به فعالیت تیم ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان اصفهان، اظهار داشت: این تیم با بهره‌گیری از ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲۰ نفر نیرو‌های ستادی و پشتیبانی هم اینک در شهرستان پل دختر استان لرستان مستقر بوده و ضمن تخلیه گل و لای از منازل و معابر و بازگشایی راه‌ها برنامه‌ریزی لازم در شهر و روستا‌های پل دختر را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/م

 

خدمت رسانی اصفهان به مناطق سیل زده

برچسب ها: مدیریت بحران ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار