زمان فرماندهی سرلشکر جعفری دوران طلایی‌سپاه +اینفو گرافیک

در این خبر با مهم ترین اقدامات سپاه پاسداران در دوران فرماندهی سرلشگر محمدعلی جعفری در قالب یک اینفوگرافیک آشنا می‌شوید.

دوران سردار‌جعفری دوران طلایی‌سپاه+اینفو گرافیک به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر محمدعلی جعفری یک دروه حدوداً ده ساله فرماندهی کل سپاه پاسداران را بر عهده داشته است. نام "محمد علی جعفری" به عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی که در لیست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی " فارن پالیسی" منتشر شده‌است، دیده می‌شود.

او همچنین در طول جنگ ایران و عراق، از اعضای سپاه پاسداران به شمار می‌آمد و فرماندهی قرارگاه غرب، قرارگاه نجف و مدتی نیز فرماندهی قرارگاه قدس را برعهده داشت. جعفری از ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۱ جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه بود و در فاصله سالهای ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۴ برای مدت ۱۳ سال بعنوان فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران فعالیت می‌کرد.

از مهمترین اقدامات سپاه در دوره فرماندهی سرلشکر جعفری مقابله با داعش، اجرای عملیات‌های برون‌مرزی موشکی ــ پهپادی، تشکیل هوانیروز سپاه، ایجاد قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی، انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی و دستگیری تفنگداران آمریکایی  را می توان  برشمرد.

دوران سردار‌جعفری دوران طلایی‌سپاه+اینفو گرافیک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار