نزاع دست جمعی جوانان با یک کشته / دستگیری قاتل ساعتی بعدازقتل در اراک

قاتل ساعتی بعد از وقوع قتل در اراک دستگیر شد.

نزاع دست جمعی جوانان با یک کشته / دستگیری قاتل ساعتی بعدازقتل در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ امیرمختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در حدود ساعت ۲ بامداد روز سوم فروردین ماه گزارشی از درگیری بین چند جوان در یکی از محله‌های شهر اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان وقوع قتل مردی میانسال در یک نزاع خیابانی در یکی از محله‌های شهر اراک گفت: فرد قاتل، ساعتی بعد از وقوع قتل در عملیات پلیس شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: با حضور تیم‌های انتظامی در محل مشخص شد که چند جوان به علت برخی اختلافات با یک دیگر درگیر شده اند که در این درگیری یکی از این افراد که مردی حدودا ۳۷ ساله بود به شدت مجروح شده و بلافاصله توسط تیم اورژانس به بیمارستان انتقال داده می‌شود و به علت شدت جراحات در مرکز درمانی فوت می‌شود.

وی ادامه داد: از زمان اعلام موضوع به پلیس بلافاصله تیم‌های ویژه پلیس شهرستان، بررسی موضوع را شروع کردند و موفق شدند طرفین درگیری را در عملیات‌هایی دستگیر کنند که با توجه به متواری بودن ضارب اصلی، تحقیقاتی تخصصی در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: با مراقبت‌های نامحسوس ماموران پلیس، سرانجام فرد قاتل در مخفیگاهش در یک منزل مسکونی در شهر اراک شناسایی و ساعاتی بعد از وقوع قتل در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده به این قتل خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع داده شد.

انتهای پیام / الف

قاتل قتل خونین بلافاصله در چنگال پلیس افتاد

برچسب ها: پلیس ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.