کشف ۳ تن و ۵۰۰ کیلو مواد افیونی در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام ۱۳ باند و کشف ۳ تن و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در فروردین ماه خبر داد.

کشف ۳ تن و ۵۰۰ کیلو مواد افیونی در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: ماموران انتظامی فارس در راستای مقابله با مواد مخدر و برخورد با سوداگران و قاچاقچیان و با انجام اقدامات شبانه‌روزی و اطلاعاتی در فروردین ماه ۹۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر را در محور‌های مواصلاتی شناسایی و توقیف کردند.

وی با اشاره به انهدام ۱۳ باند مواد مخدر در این مدت، افزود: در این راستا یک هزار و ۶۰۸ متهم شامل قاچاقچی، معتاد، حمل‌کننده، نگهدارنده و ... دستگیر شده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این باره ۳ تن و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است، اظهار کرد: این کشفیات شامل ۲ تن و ۸۶۰ کیلوگرم تریاک، ۴۴۷ کیلو حشیش، ۴۱ کیلو هروئین، ۳ کیلو مرفین و ۱۴۹ کیلو سایر مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی استان فارس تأکید کرد: مأموران انتظامی استان با به کارگیری همه توان عملیاتی و انتظامی خود در راستای تامین نظم و امنیت و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تلاش می‌کنند و شهروندان نیز می‌توانند هرگونه موارد مشکوک در این باره را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/م

کشف ۳ تن و ۵۰۰ کیلو مواد افیونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار