پیمان شیعه با امام زمان (عج) باید هر روز تازه شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: پیمان شیعه با امام زمان (عج) باید هر روز تازه شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به مناسبت نیمه شعبان و در آیین اقامه نماز وحدت و خطبه پیمان‌نامه مسئولان و کارکنان ادارات استان در شهرکرد، با اشاره به ویژگی‌های عصر غیبت و وظایف شیعیان و منتظران اظهار داشت: پیمان مستمر با امام زمان (عج) از مهم‌ترین این وظایف است.

وی به دعای عهد با امام زمان (عج) اشاره کرد و افزود: پیمان شیعه با آن حضرت (عج) هر روز باید تازه شود تا چراغ و نقشه راه باشد.

نکونام پیرامون خطبه پیمان‎نامه و نماز وحدت کارگزاران نظام هم گفت: این پیمان‌نامه نباید فقط شعاری باشد بلکه بایستی به یک برنامه کاربردی یک ساله تبدیل شود و همه برای عمل به آن متمرکز و متعهد شوند.

وی اضافه کرد: در این پیمان‌نامه، شرایط و ضرورت‌های عصر انقلاب و عصر ظهور نیز مد نظر قرار گرفته است که برنامه‌ریزی و وفای به آن، تفاوت آشکاری بر اساس تراز انقلاب اسلامی در همه امور فردی و خانوادگی تا اداری و استانی ایجاد می‌کند.

گفتنی است: مراسم اقامه نماز وحدت مدیران و کارکنان ادارات چهارمحال و بختیاری همراه با قرائت پیمان‌نامه با حضرت ولی عصر (عج)، به مناسبت نیمه شعبان خجسته سالروز میلاد باسعادت آن حضرت (عج) در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این برنامه پس از اقامه نماز وحدت، با امام زمان (عج) پیمان بستند که با اعمال و رفتار، جهاد مستمر و مقاومت در برابر طاغوت‌ها، هوشیاری و بصیرت در برابر نفاق، وحدت ولایی و نه وحدت حزبی، با خدمت جهادی و نه خدمت روزمرّگی و غافل نشدن از آبادانی استان و کشور، و کوتاهی نکردن برای رفع گرفتاری مردم، یاری‌گر امام زمان (عج) و زمینه‌ساز ظهور آن حضرت (عج) باشند.

انتهای پیام/ش

آیین اقامه نماز وحدت و پیمان با امام زمان (عج) در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار