صحبت های بغض‌آلود مرد خوزستانی با سردار سلیمانی +فیلم

ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن یکی از اهالی منطقه سیل‌زده عیله یک شعیبیه شوشتر با سردار سلیمانی، مشکلات مردم این روستا را در میان می‌گذارد.

سرداربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه که مدتی است با حضور مستقیم  خود در روند امدادرسانی به مردم مناطق سیل‌زده خوزستان و همچنین بازدید از روستاهای آسیب‌دیده مایه قوت قلب و دلگرمی مردم این مناطق شده، کماکان از برخی روستاهای درگیر سیل بازدید و با اهالی آن گفتگو می‌کند. بدون تردید این حضور در میان مردم و مشاهده مشکلات و مصائب آنان نقشی بسزا در بررسی و حل مشکلاتشان دارد .

در ادامه ویدئویی مشاهده می‌کنید که در آن یکی از اهالی روستای سیل‌زده عیله یک شعیبیه شوشتر مشکلات مردم این منطقه را با سردار سلیمانی در میان می‌گذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۰۶:۴۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
ما هرسال همسایه ها پول جمع میکنیم واسه نیمه شعبان کلی آش و شربت و شیرینی پخش میکنیم امسال همه ی پولای جمع شده رو فرستادیم واسه سیل زده ها ان شاءالله بازم هرچه در توانمون باشه واسشون انجام میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
درود بر سردار سليماني عزيز خدا حفظت کنه ذوالفقار سيدعلي
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۱:۲۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
ای کاش همه دست اندرکاران مثل سردار سلیمانی باشند.
مرد روزهای سخت
Canada
ناشناس
۲۳:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
بهترین کشور را داریم .جهار فصل .در یک روز میتوانی در تابستان .زمستان .بهار وپاییز باشیم .هیچ جای دینا اب و هوای ما را ندارند .یا سرمای منهای 50 .تا 70 درجه یا گرمای بالای 50 مثل امارات
فقط اگر بتوانیم دست دزدان اقتصادی .حقوق های نجومی .احتکار گران .اختلاس گران .پارتی بازی .اختلاف طبقاتی که به عرش خدا هم رسیده .را قطع کنیم .ایران زمین بهشت خواهد شد .اینشالله
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۱:۱۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
سیل اومده ها
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۳۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
خدایا کمک مردم بکن
ممنون میشم خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
خداوند مردان جهاد و سازندگی کشور را محفوظ و بر توفیقاتشان بیافزاید.
آمین یا رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۱۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : در حال حاظر مدیریت بحران الزامیست که خانواده ها و زنان مادران وکودکان و سالمندان که طاقت گرما و پشه و بیماریها رو ندارند سریعا به شهرهای اطراف که امکانات رفاهی دارند جای و اسکان دهند تا زمانی که از وضعیت شرایت خطر به شرایط مناسب و نرمال منطقه های سیل زده خارج شوند چرا که با شروع فصل گرمای شدید و پشه ها و بیماریهایی که در مناطق سیل زده خوزستان وجود دارد خدای نکرده باعث بحرانی جدید می شود و نباید این ریسک را کرد و مردم را در چادر نگهداشت ملت را همانند زمان دفاع مقدس باید به پشت خطوط مقدم انتقال دهند در شهرهای نزدیک در مسافر خانه ها و هتلها و هتل آپارتمانها و آپارتمانهایی که مسکن و شهر سازی بلا استفاده خالی گذاشته با یک هماهنگی و یکپارچگی و مدیریت صحیح میتوان ریسکها رو ارزیایبی و جلوی وقوع حادثه های بعدی را گرفت انشاءالله . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و عمل صحیح به استاندارد مهندسی و مدیریت بهداشت ، سلامت ، ایمنی ، امنیت و حفظ محیط زیست . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت والنصر . لبیک یا رسول الله .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
خدایا خودت بداد این مردم عزیز برس پناه بر خودت یا رب العالمین
Canada
ناشناس
۲۰:۳۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
باید سنگ تمام برای خوزستان بگذاریم .درست میگفتند .در زبان چینی ضربه مثلی است که میگویند اگر به شخصی یک بار ماهی دادی .یکبار شکم اش را پر کردی ولی اگر ماهی گیری یادش بدی .برای همیشه سیرش کرده ای .
باید بهشون اموزش پرورش ماهی .دام داری .زنبور داری .شتر داری .بر حسب اب و هوای منطقه شون .
همه اموزش مجانی و برایشان حوصچه پرورش ماهی ووووو .
باید دوباره سر پای خود بایستند
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۱:۲۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
مولا علی علیه السلام هزار و چند صد ساله پیش این جمله رو فرمودند،بهتره ازین بزرگواران بیشتر بیاموزیم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۲۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : درود و هزاران سلام و خداقوت به سردار درد آشنا دلاور مرد مردان و کهنه سرباز فاتح قلوب و ذوالفغار علی ع امت مستضعفین و متحد و یکپارچه و هماهنگ حزب الله جهان اسلام ناب محمدی ص ، انشاءالله افتخار به امت بدهید و در آینده نزدیک کاندید ریاست جمهوری اسلامی ایران عزیز و سرافرازمان شوید شما بزرگواران باعث مباهات و سرافرازی امت غیور و رشید مستضعفین متحد و یکپارچه حزب الله سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی هستید . برای سلامتی و طول عمر رهبر معظم و فرزانه و طول عمر و سلامتی سردار حاج قاسم سلیمانی بزرگوار و خدومتگذار امت مستضعفین مدام بفرستیم صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر . لبیک یا رسول الله ص .