رئیس سیا: پول و زمان زیادی صرف مقابله با قدرت ایران و روسیه کردیم

رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا اعلام کرد طی یک سال گذشته دولت این کشور منابع و زمان زیادی را صرف مقابله با ایران و روسیه کرده است.

رئس سیا: پول و زمان زیادی صرف مقابله با قدرت ایران و روسیه کردیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جینا هاسپل، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) روز پنج‌شنبه در جریان یک سخنرانی اعلام کرد دولت آمریکا سال گذشته برای مقابله با قدرت ایران و روسیه «سرمایه، زمان و خلاقیت» زیادی را هزینه کرده است.

رئیس سازمان جاسوسی آمریکا که در دانشگاه آبرن ایالت آلاباما سخنرانی می‌کرد در این باره  تصریح کرد: «مهمترین چیزی که ما در حال کار بر روی آن هستیم، افزایش سرمایه‌گذاری برای مقابله با آنچه اهداف سخت می‌نامیم، است؛ به عنوان مثال روسیه و ایران... ما در خصوص این دو کشور همچنان کارهای زیادی در پیش داریم، اما تاکنون پیشرفت خوبی داشته‌‌ایم».

او همچنین درباره «افزایش منابع برای مقابله با ایران و روسیه» افزود: « طی یک سال گذشته سرمایه‌گذاری ما برای مقابله با ایران و روسیه، پس از سال‌ها عقب‌افتادن به علت مبارزه با تروریسمِ بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، بسیار بیشتر و قوی‌تر شده است».

انتهای پیام/

برچسب ها: سیا ، آمریکا ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار