آغاز به کار سامانه USSD تلفن ثابت مخابرات در استان کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: سامانه USSD مخابرات، با شماره #۲۰۲۰* به صورت غیرحضوری فعال است و تمام مشتریان در سراسر استان می‌توانند با استفاده از این کد دستوری کلیه خدمات در خصوص تلفن ثابت خود را انجام دهند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آزاد حکمت با تشریح ویژگی‌های سامانه USSD مخابرات گفت: تمام مشتریان تلفن ثابت در سراسر استان با شماره‌گیری #۲۰۲۰* می‌توانند در منوی شماره یک از خدمات مربوط به تلفن ثابت شامل ثبت خرابی تلفن و پیگیری وضعیت بهره‌مند شوند.

وی افزود: مشتریان با انتخاب منوی شماره دو می‌توانند تمام قبض‌های تلفن ثابت میان‌دوره و پایان دوره خود را در سراسر استان به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

حکمت بیان کرد: کد USSD قابلیت ارائه انواع خدمات مخابراتی از جمله ثبت نام خدمات ارزش افزوده، دایری کلیه سرویس‌ها و خدمات تلفن ثابت، ثبت شکایات، ثبت نام اینترنت پرسرعت، دریافت اطلاعات در مورد مدارک لازم جهت کلیه سرویس‌های مخابراتی و نحوه ثبت نام آن‌ها را دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآورشد: درسامانه USSD مخابرات اطلاع‌رسانی پیامکی برای تمام مشترکین در نظر گرفته‌شده است که مشتریان می‌توانند پس از ثبت شماره همراه خود از خدمات کلی دستوری #۲۰۲۰* و پیگیری خدمات آن بهره‌مند شوند.

حکمت تصریح کرد: مخابرات منطقه کردستان همگام با سیاست‌های شرکت مخابرات ایران، به منظور دسترسی سریع و آسان مشتریان به خدمات مخابراتی، اقدام به راه‌اندازی سامانه‌های غیر حضوری متعددی را کرده است که خوشبختانه شاهد استقبال چشمگیر مشتریان از این سامانه‌ها هستیم.

وی، سامانه ۲۰۲۱، ۲۰۹۵، ۲۰۰۰، ۲۰۱۱۸، ۲۰۱۱۷، ۰۹۱۲۹۹۹۰ و ... را از دیگر سامانه‌های مخابراتی نام برد که به صورت رایگان و شبانه‌روزی در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

سامانه USSD تلفن ثابت مخابرات با شماره #۲۰۲۰* در خدمت مشتریان است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانش معظمی
۱۹:۱۸ ۲۰ دی ۱۳۹۸
قطعی تلفن