معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی:

تمامی مدیران استانی پاسخگوی رسانه‌ها باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تمامی مدیران استان باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند و اگر مدیری از پاسخگویی خودداری کند، حتما از او بازخواست خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه قرارگاه رسانه‌ای استان گفت: بشر پس از انتخاب زندگی اجتماعی، در راستای تعامل، اثربخشی و اثرپذیری گام‌های موثری برداشت و یکی از ابزار‌هایی که می‌تواند مسائل را به خوبی به جامعه منتقل کند، رسانه است.

وی افزود: اعتقاد داریم که همه مدیران استانی باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند و اگر مدیری از پاسخگویی به نمایندگان افکار عمومی خودداری کند، حتما از او بازخواست خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: یکی از ویژگی‌های هر مدیری پاسخگو بودن است و رسانه‌ها به عنوان حلقه واسط می‌توانند ارتباط میان جامعه و مسئولان را برقرار کنند.

وی افزود: از رسانه‌ها در بعد سیاسی و اجتماعی انتظار داریم که در انعکاس مطالب، ضمن توجه به قوانین کشور و مسائل شرعی، اخلاق مداری سرلوحه کار رسانه‌ای قرار گیرد.

جعفری گفت: اگر موضوعی انتقادی در مطبوعات و رسانه‌ها منتشر می‌شود، انتظار داریم که زمینه پاسخگویی مدیر مربوطه هم فراهم گردد تا از ناامیدی جامعه جلوگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: دشمن برای اثرگذاری در جامعه طرح‌های مختلفی رسانه‌ای تدارک دیده است لذا برای مقابله با توطئه‌های دشمن باید بیش از پیش از ظرفیت رسانه‌های داخلی استفاده شود.

محسن نصرپور، مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی در ادامه این جلسه، با تاکید بر لزوم مقابله با شبهه افکنی‌های دشمن درباره کارآمدی نظام گفت: پاسخگویی مدیران به رسانه‌ها علاوه بر انعکاس شایسته خدمات دولت به مردم، زمینه افزایش سطح امید در جامعه را فراهم می‌کند.
 
انتهای پیام// ز.ی
 

جلسه قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.